אסון נורא בתחילת 'זמן חורף': בחור ישיבה נפגע מרכב - ונהרג

טרגדיה נוראה בתחילת זמן חורף. תלמיד ישיבה מאזור הדרום, שחצה הערב את כביש 352 סמוך למושב עוצם, נפגע מרכב חולף ומותו נקבע במקום. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת הנסיבות | "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 10.10.2021 | 20:51

זירת התאונה סמוך לעוצם צילום: דוברות איחוד הצלה

תלמיד ישיבה כבן 17 נהרג הערב (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 352 סמוך למושב עוצם בדרום הארץ. לפי חובשים מארגוני ההצלה שהוזעקו למקום, הצעיר אותר כשהוא שוכב על הכביש, במצב קשה מאוד, ללא דופק ונשימה.

לפי הערכה ראשונית, תלמיד הישיבה חצה את הכביש הסואן ונפגע מרכב חולף כשהוא עושה את דרכו לישיבה שבמושב. עדי ראיה לתאונה הזדעזעו לראות את כובעו של הצעיר מושלך על הקרקע לצעד ספרי לימוד שנשא עמו. "חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו של נער כבן 17", נמסר מארגון מד"א.

"הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד", תיאר הערב חובש בכיר במד"א חיים עטיה. לדבריו, "הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

דולב מרציאנו, חובש איחוד הצלה, הוסיף ותיאר: "מדובר בנער הולך רגל שנפגע מרכב פרטי. ביצענו בו החייאה בזירת התאונה בניסיון להציל את חייו אך למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות ת.ד. בכביש 352 בכניסה לעוצם בין רכב פרטי להולך רגל". עוד נמסר כי "עפ"י גורמי רפואה הולך הרגל, ככל הנראה נער בן 17 נפגע באורח אנוש. שוטרים במקום, נפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב לכיש".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום