האם הדביקה את בתה במכוון וכעת היא במצב קשה

שריתה בר זיו האמינה כי נגיף הקורונה אינו מסוכן לילדים "נדביק את כולם" | כשבנה הגדול נדבק בנגיף, היא עטה על "ההזדמנות" והדביקה את כל המשפחה | הילדה מאושפזת במצב קשה בבית החולים

יוסף ריס | בריאות 10.10.2021 | 21:38

מחלקת קורונה בשערי צדק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

נעמה בר זיו, בת 7.5 נדבקה בנגיף הקורונה לפני כחודש, ועברה את המחלה ללא תסמינים. כעת היא מאושפזת בבית החולים אסותא שבאשדוד כשמצבה מוגדר קשה תוך פגיעה בריאותיה.

אמה, שריתה בר זיו, מתחרטת בדיעבד שהדביקה אותה במכוון ובריאיון ל'חדשות 12' הודתה כי עשתה זאת למען השגת התו הירוק וכי היתה זו טעות חמורה. "אני קצת מאשימה את עצמי ואת המידע שהעבירו לנו שילדים לא נפגעים מקורונה, אני אמרתי 'אם הקורונה תיכנס הביתה אז אני אעשה הדבקה ככה שיהיה לילדים תו ירוק', והיא נכנסה הביתה", סיפרה.

"הבן הגדול שלי הגדול נדבק בקורונה ובודדתי אותו – רק שכחתי שיש לו אח נוסף בחדר", תיארה בר זיו את השתלשלות האירועים בראיון ל'חדשות 12'. "הוצאתי אותו, אבל הוא כבר נדבק, אז אמרתי 'אין מה לעשות, זאת הזדמנות. אם הוא כבר בחוץ – נדביק את כולם'. כשנעמה חלתה, היא עברה את זה בלי סימפטומים בכלל, אך לאחר מכן התמונה השתנתה".

"אחרי שמחת תורה, כשכל ההורים צריכים לעשות בדיקות אנטיגן לפני שחוזרים לבית הספר, היא אומרת לי כל היום 'אמא, כואב לי הראש'", המשיכה האם. "בלילה היא התעוררה עם רעידות מטורפות, משהו שאני לא ראיתי בחיי, המדדים שלה השתגעו באופן פתאומי ובבוקר הלכנו לרופא, שאמר לנו לחכות כמה ימים".

היא הוסיפה כי "למרות שניסינו הכול החום לא ירד, ובשבת התחילו תסמינים מוזרים כמו קילופים בעור ופריחה – למחרת, רופאה אחרת שראתה אותה נבהלה משום שהיא מחלימת קורונה".

נעמה פונתה במהירות לבית החולים האשדודי 'אסותא' כשמצבה מוגדר קשה, "המצב שלה כל יום לא משתנה, אבל היום רואים קצה אור. את הלילה האחרון עברנו לראשונה בלי חמצן", אמרה בר זיו. "אני רק רוצה להעביר מסר לכל ההורים – הילדים הקטנים הם כן פגיעים מקורונה והם לא מחוסנים. הכי צריך לשמור עליהם", הבהירה האם לאחרים שעדיין חושבים להדביק בכדי לזכות בתו ירוק או כדי ליצור חיסון עדר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום