השר הצטרף לפגישה במפתיע אבל לא הביא בשורה

כשמאבק המתמחים הרפואיים מגיע בימים האחרונים לשיאו, תוכננה פגישה בין מובילת המחאה למנכ"ל משרד הבריאות, אך דבר בלתי צפוי קרה ברגע האחרון, כששר הבריאות החליט להצטרף לפגישה | בסיום הודיעה מובילת המחאה כי "אין בשורה של ממש"

יוסף ריס | בריאות 10.10.2021 | 22:14

שר הבריאות צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאור מחאתם של המתמחים הרפואיים שנמשכת, לאחר מכתבי ההתפטרות שהגישו למשרד הבריאות בשבוע שעבר, ולאחר המחאה שקיימו אתמול (מוצ"ש) מתחת ביתו של שר הבריאות ניצן הורוביץ.

הזמין מנכ"ל משרד הבריאות הפרופ' נחמן אש את יו"ר ארגון 'מרשם', ד"ר ריי ביטון לפגישה שהתקיימה הערב. לקראת הפגישה ציינו ב'מרשם': "ארגון המתמחים מרשם מברך על הנכונות לדון בשינוי המתווה הנוכחי ולהביא לפתרון המשבר".

במהלך הפגישה עם המנכ"ל, שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיח במפתיע, כמו שנראה היה כבשורה. אולם בסיום הפגישה הודיעה ד"ר ביטון כי אין בשורה של ממש ולכן מאבק המתמחים יימשך.

ד"ר ריי ביטון מסרה בתום הפגישה: "התקיימה שיחה פתוחה עם השר וצוותו במטרה לשמוע ולהשמיע . אך מו"מ לא היה כאן ולכן אין בשורה. אנחנו ממשיכים, בצער, עם מהלך ההתפטרות".

עוד הוסיפה ביטון, מובילה המחאה: "אנחנו מאוד מקווים שיהיה מו"מ אמיתי . הזמנו את השר לנהל איתנו שיחה פרקטית כדי להציע צעדים שיוכלו להביא לפתרון המשבר הקשה הזה. בצער רב נמשיך בתכניתנו ונגיש השבוע את מכתבי ההתפטרות האישיים".

בתוך כך, הודיע היום יו"ר הנהגת הסטודנטים של 'מרשם' ערן דותן כי "שר הבריאות הורוביץ צריך להבין אם אין קיצור, אין סטודנטים לרפואה. אנחנו לא נשב בצד כשהמתמחים מתפטרים".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום