למרות התיעוד: האחים שהצטלמו עם האסיר הביטחוני - לא יפוטרו

על אף התיעוד שפורסם היום מבית החולים קפלן, שגרר גל תגובות נזעמות ודרישות מטעם פוליטיקאים ואנשי תקשורת לפטרם, הודיעו בבית החולים כי צמד האחים שהצטלמו עם האסיר הביטחוני יישארו לעבוד. "הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה"

יוסף ריס | חדשות בארץ 11.10.2021 | 16:47

האחים עם האסיר צילום: מתוך הסרטון

בהמשך לפרסום הבוקר (שני) של תיעוד בו נראים שני אחים ערבים-ישראלים שעובדים בבית החולים, מחזיקים את ידו של אסיר ביטחוני המשויך לארגון הטרור חמאס, בבית החולים קפלן שברחובות, בית החולים מודיע כי זימן את השניים לשיחת הבהרה, אך השניים לא יפוטרו.

בתגובה לתיעוד המכעיס הגיבו פוליטיקאים ואנשי תקשורת רבים, ביניהם ח"כ איתמר בן גביר שאמר, "‏זה פשוט בלתי מתקבל על הדעת. בושה וחרפה שאנשים אלו מעריצי טרור אחראים על הבריאות שלנו".

עוד הוסיף בן גביר על התיעוד ואמר כי פנה, "להנהלת בית החולים לפטר מיידית את אותם עובדים. מי שתומך במחבלים לא יכול להציל חיים", כדבריו.

 

גם ח"כ עמיחי שיקלי הגיב לתיעוד, ושלח מכתב להנהלת בית החולים בו הוא קורא להם לפטר אותם, בטענה ש-"לאזרחי ישראל מגיע אמון בסיסי בצוות המטפל, וכזה אין באנשים שבחרו להזדהות עם ארגון טרור רצחני". ארגונים נוספים כמו 'עד כאן' ועוד הגיבו לתיעוד.

בתגובה לאירוע ולתגובות, אמרו מוקדם יותר בבית החולים כי השניים זומנו לבירור. לאחר מספר שעות הוציאו בבית החולים הודעה נוספת בה הם כותבים: "שני העובדים המדוברים זומנו לבירור משמעתי בהנהלת בית החולים, במסגרתו הובהר להם חומרת הדבר, והם הביעו חרטה על מעשיהם".

מה שאומר למעשה, כי שני עובדי הצוות לא יפוטרו וימשיכו בעבודתם, על אף התיעוד בו הם נראים מחזיקים את ידו של אסיר ביטחוני המזוהה עם ארגון הטרור חמאס.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום