הח"כים הבודדים שהתייצבו מאחורי נתניהו

בליכוד הוכו בתדהמה מהכרזתו הפתאומית של בכיר המפלגה יולי אדלשטיין שתקף את נתניהו והכריז כי יתמודד מולו • ח"כים בודדים הביעו תמיכה פומבית במועמדותו של היו"ר המכהן נתניהו • אדלשטיין פותח בקמפיין: "אין יותר זמן למשחקים ולכישלונות: זה או יולי או לפיד" | כל הפרטים

ארי קלמן | פוליטי 11.10.2021 | 23:35

בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

כמה שעות כבר מאז הודיע חבר הכנסת יולי אדלשטיין על כוונתו להתמודד מול בנימין נתניהו על הנהגת הליכוד, מלבד חבר הכנסת מיקי זוהר, כל חברי הכנסת נמנעים מלנקוט עמדה ולהודיע על תמיכה בנתניהו או במי מהמועמדים האחרים.

חבר הכנסת מיקי זוהר כתב דקות לאחר פרסום דבר ההכרזה של אלדטשיין הביע תמיכה פומבית בראש המפלגה המכהן נתניהו ״הליכוד תנועה דמוקרטית, אולי היחידה כיום במפה הפוליטית. מי שרוצה - מוזמן להתמודד״. שהוא מודיע: ״בע״ה נמשיך לתמוך בבנימין נתניהו ונדאג שינצח כל מועמד״.

שאר חברי הכנסת, חלקם שמוכרים כתומכי נתניהו מובהקים שומרים על שתיקה, כך חברת הכנסת מירי רגב היית אמורה להתראיין מחר (שלישי) בכאן רשת ב׳ אך ביטלה הערב את הראיון הצפוי.

בתוך כך, מלשכתו של חבר הכנסת יולי אדלשטיין נמסר הערב: ״אין לאדלשטיין שום כוונה להתחיל לזרוק בוץ או לקיים קמפיין שלילי. קמפיין השמצות רק יפגע בליכוד״, זאת שהוא מכוון בעקיצה למועמדים אחרים .

ףהמטרה של אדלשטיין היא לנצח בפריימריס כדי למנוע מלפיד, מרצ וחבריהם להמשיך ולהוביל את ישראל למדיניות שמאל מסוכנת ולהחזיר את המחנה הלאומית לשלטון בראשות הליכוד״. שהוא מכריז אולי על סיסמת הקמפיין שלו, ״חייבים להבין - אין יותר זמן למשחקים ולכשלונות: זה או יולי או לפיד״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום