מעבר לכל דימיון: לווה 3 מיליון ש"ח תוך ימים ספורים

ר.א מירושלים קיבל המלצה חמה מחבר ובגלל שהיה ברשותו נכס נדל"ני לשעבד, הוא נהנה מהלוואה מהירה של שלושה מיליון שקלים • כל הפרטים על מהפכת ההלוואות

אליקים דהן כתבה מקודמת | כלכלי 11.10.2021 | 13:59

כסף צילום: Nati Shohat / Flash 90

סיפורו של ר.א מירושלים הוא אחד מיני עשרות שהתרחשו בישראל בחודש האחרון. מנהלי ובעלי עסקים, יזמים ועצמאים וגם אנשים פרטיים שנקלעו לתזרים מזומנים בעייתי ומצב כלכלי קשה, מנצלים את המהלך החדש והאטרקטיבי שמציג ההחברה הכלכלית: "קריאייטיב פייננס".

החברה שמורכבת מכלכלנים, רואי חשבון ועורכי דין מסחריים מצליחה לסדר אשראי חוץ בנקאי גם במצבים בהם הבנקים וחברות האשראי מתקשות לסייע. כל הלוואה שכזו מותנית בשעבוד נכס נדל"ני מצד הלווה כשההלוואה תגיע לסכום של עד 60 אחוז משווי הנכס.

החברה מגייסת כספים למתן הלוואות החל מחצי מיליון שקלים ומעלה בעיקר בזכות קשרים נפלאים מול קרנות, גופים מובילים ובעלי הון בכלכלה הישראלית. לחברה יש שפע דרכים יצירתיות לפעול על מנת לטפל גם במקרים קשים של פשיטות רגל.

מספר מנהל השיווק, ברק רום: "שילוב של הבנה כלכלית עמוקה, רגישות לצרכים של עסקים ומשקי בית בתקופה סבוכה זו וקשרים מול המקורות הנכונים, מאפשרים ללקוחות לקבל הלוואה במהירות וביעילות. אנו מתייחסים להלוואה הזו כהלוואת גישור לטווח קצר עד שהעסק או משק הבית יעמדו שוב על רגליהם, או עד שהבנק יהיה מוכן ללוות אותם".

אגב, מבחינת המשקיעים – זו הזדמנות נהדרת ליהנות מ-6 אחוזי ריבית לשנה. והרי לכם – עסקת ווין-ווין שנוחה לכולם.

אז אם יש ברשותכם נכס לשעבד ואתם זקוקים בדחיפות להלוואה ואשראי חוץ בנקאי, כנראה שאתם קרובים כדי ימים אחדים למקור הכסף שיחלץ אתכם מצרות גדולות.

לפרטים ובירורים נוספים על המסלולים המיוחדים השאירו פרטים ונחזור אליכם>>

או חייגו לטלפון: 072-3953956

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום