הורביץ עורר סערה : אפעל לפתיחת מזנונים בבתי החולים בשבת

בתגובה לשאילתה של יו"ר סיעת ש"ס בכנסת מלכיאלי בנוגע לגובה המחירים במזנונים בבתי החולים, בחר שר הבריאות ניצן הורביץ להתנגח דווקא בחרדים והודיע כי יפעל לפתיחת הקפטריות בבתי החולים גם בשבת | ח"כ אורבך: "לא יקרה" | ח"כ אשר: "פרצופה האמיתי של ממשלת בנט"

ארי קלמן | פוליטי 13.10.2021 | 13:20

ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

יממה לאחר האמירה השערורייתית של רה"מ בנט על הצורך בהחלשת ההשפעה הפוליטית של החרדים, שר הבריאות ניצן הורביץ מתריס נגד הסטטוס קוו בענייני דת ומדינה, ומודיע כי יפעל להפעיל מזנונים בבתי החולים גם בשבת.

בתגובה לשאלה שהציג בפניו יו"ר סיעת ש"ס בכנסת חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי בנוגע לגובה המחירים בקפיטריות של בתי החולים, השיב השר הורביץ כי אכן מדובר בבעיה, אך אז בחר לנגח את השואל והדגיש כי הבעיה העיקרית היא בשבת, אז הקפיטריות בבתי החולים סגורות. "אני רוצה לפתוח את המזנונים גם בשבת". דבריו של שר הבריאות עוררו סערה והתפתח עימות קולני עם הח"כים החרדים במליאה.

בהמשך ציין השר, "אני פועל גם להוזיל את המחירים במזנונים בבתי החולים, וגם לכך שהם יהיו פתוחים שבעה ימים בשבוע, כולל בשבת", אז לדבריו, "יש הרבה מבקרים שבאים בשבת לבקר את החולים וגם הם רוצים לקנות משהו לאכול ולשתות".

דבריו של השר הורביץ' עוררו כאמור סערה, וחבר הכנסת מהקואליציה ניר אורבך, מיהר להתייחס לעניין וקבע כי למרות רצונו של השר הורביץ, "זה לא יקרה".

חבר הכנסת יעקב אשר תקף את תשובתו המתריסה של השר לשאלה של הח"כ מש"ס: "השאילתה הייתה על העלויות הגבוהות במזנונים, אבל שר הבריאות רץ 'לטפל' בשבת. זהו פרצופה האמיתי של ממשלת בנט, לתפארת מדינת ישראל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום