סמוך לירושלים: לוחם מג"ב נפצע בפיגוע דריסה

פלסטיני כבן 22 ביצע הלילה פיגוע דריסה בקלנדיה שמצפון לירושלים | לוחם משמר הגבול שמפגע מרכבו של המחבל נפצע באורח בינוני | המחבל נעצר והועבר לידי השב"כ, לאחר שהלוחמים ירו לעבר רכבו | מפקד מחוז ירושלים: "התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים"

אבי גדלוביץ' | חרבות ברזל 14.10.2021 | 07:26

זירת הפיגוע צילום: דוברות המשטרה

לוחם מג"ב נפצע הלילה (בין רביעי לחמישי) בפיגוע דריסה שאירע סמוך לירושלים. הפיגוע התרחש סמוך לשעה 1:00, בזמן שכוחות משטרה ביצעו פינוי מבנים בלתי חוקיים במחסום קלנדיה. המחבל, בן 22, תושב קלקיליה, הגיע בתוך רכב, נסע במהירות ודרס את הלוחם במקום. לוחמי משמר הגבול ביצעו ירי חי לכיוון הרכב שניסה להימלט ונעצר.

לאחר שהרכב נבלם בקיר, הלוחמים השתלטו עליו ועצרו את המחבל. אחרי תחקור ראשוני הוא הועבר לחקירה של שירות הביטחון הכללי. כתוצאה מהפיגוע, נפצע הלוחם באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי שערי צדק כשהוא סובל מחבלות בראשו ובבטנו.

 

צילום: דוברות המשטרה

חובשת בכירה במד"א, יפית בן שמשון ופאראמדיק מד"א אביאל דיין, סיפרו: "חברנו לכוח משטרה במחסום, הם הובילו אותנו למקום הארוע בסמוך, ראינו צעיר כבן 20 על הכביש, חבריו העניקו לו טיפול וחבשו אותו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובבטן, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

"הפיגוע הזה מהווה תזכורת נוספת לאיומים הקיימים בכל פעילות מבצעית ובכל תא שטח שבו אנו פועלים", אמר מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן, בסיום הערכת המצב שקיים הלילה. "הדריכות המבצעית והתגובה המהירה והנחושה שלנו, היא המפתח לנטרל כל איום באופן מיידי ולמנוע פגיעה בחיי אדם", הוסיף תורג'מן.

צילום: דוברות המשטרה

לדברי מפקד המחוז, "גם במקרה הזה, התגובה המהירה והפריסה המבצעית של הלוחמים בשטח מנעה פגיעה בלוחמים נוספים והובילה לסיום מהיר של האירוע ולנטרול המחבל. עלינו להמשיך לפעול בנחישות מול כל ניסיון לפגוע בכוחותינו או בחייהם של אזרחי ישראל".

סגן מפקד משמר הגבול, תת-ניצב בריק יצחק אמר ללוחמים: "פעלתם כפי שמצופה ממכם. מיד שזיהיתם כי מדובר בפיגוע דריסה הגבתם בצורה מקצועית, נחושה תוך חתירה למגע שהביאה בסופו של דבר לעצירת הרכב ולתפיסתו של המחבל".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום