ה'שופינג' של המגזר: כך נראה הקניון הגדול ביותר לציבור החרדי

אם יש לך חנות או רשת שיווק למגזר החרדי, 'השדרה' זה המקום הכי טוב שאתה יכול לבחור כדי לקדם את העסק שלך ולהגדיל משמעותית מחזורים • בהשקעה של למעלה מ-250 מליון ₪, נבנה ברמת בית שמש, המרכז המסחרי הגדול ביותר למגזר החרדי, שעם פתיחתו (ממש בקרוב) יהווה אבן שואבת בכל קניה ולכל משפחה חרדית

אליקים דהן כתבה מקודמת | כלכלי 14.10.2021 | 09:53

השדרה בבית שמש צילום: יח"צ

יזמי הנדל"ן הוותיקים - רובין לנדסמן ורם ישראל-  הקימו את 'השדרה'  מתוך הכרות וניסיון של עשרות שנים בהקמת פרוייקטים יעודיים לציבור החרדי.

הלוקיישן המרכזי במרכז העסקים הראשי של רמות בית שמש, בין רמה א ו-ג, בעיר הצומחת ביותר בישראל (כ-140,000 תושבים כבר היום וכרבע מיליון תושבים בעז"ה עד 2025), הנגישות התחבורתית שאין שני לה באזור כולו (צמוד למסוף האוטובוסים) כולל מאות מקומות חניה מקורה, חוויית הקניה ש 'השדרה' מביאה איתה אודות לגודל ולהשקעה בפרטים קטנים כגדולים ואודות  למגוון אפשרויות הבילוי והפנאי שהמקום מציע לכל בני המשפחה בכל גיל, הם יחד הסיבה לכך שהחנויות והרשתות המובילות במגזר החרדי בחרו להוביל את העסק שלהם ולהגדיל מכירות ב'השדרה'.

'השדרה' מציבה סטנדרטים חדשים של חוויה למשפחה החרדית! 21,000 מ"ר הם עוצמה שטרם חוו במגזר, מדובר בפרוייקט ייחודי המאפשר לכל עסק לבחור להימצא במיקום המתאים והמדויק למידותיו.

מטבע הדברים, עם התקרב מועד האכלוס והפתיחה המגוון הולך ומצטמצם ועל זה בדיוק נאמר, כל הקודם - זוכה.

די לנדודים בשרב או בגשם, ברחובות ירושלים או  בני ברק.

מחד, השדרה תהיה החלופה האולטימטיבית  והאידאלית ביותר למשפחה החרדית היוצאת לקניות.  'למעשה, 'השדרה' תאפשר למשפחה החרדית לערוך את קניותיה במקום; ממוזג, נגיש, מזמין וחווייתי  המהווה ONE STOP SHOP מבלי להצטרך להמשיך ולהתנייד עבור כל צורך ממקום למקום. 

מאידך, השדרה תאפשר לכל בעל עסק (אופנת נשים , גברים וילדים, ספרים או כלי בית וטקסטיל לבית, מוצרי חשמל או רשת מזון ועוד...) לפגוש בכל יום עוד אלפי לקוחות וקונים, להגדיל משמעותית את ההכנסות ולשמור במקביל על כח המותג שבבעלותו, מעצם היותו חלק מהשדרה - מרכז המסחרי מקורה, שיהיה המרכז המסחרי  הגדול והמוביל הנותן מענה של 360 לסל הקניה של המשפחה החרדית.

בעל חנות - המגזר החרדי קהל היעד שלך? נעים מאד, השדרה.

מוזמן לתפוס מקום במקום הנכון ביותר  למכור ולקנות בו.

הכי גדול. הכי נגיש. הכי מזמין. הכי חדשני.

השאירו פרטים ויצור עמכם קשר>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום