האירוע ההיסטורי של ישיבת מיר • הלו"ז המלא

ישיבת מיר בירושלים נערכת לאירוע היסטורי בראשות שר התורה הגר"ח קנייבסקי שיגיע במיוחד לירושלים במוצאי שבת להשתתף במעמד העשור להסתלקותו של ראש הישיבה המנוח הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל • כל הפרטים

משה ויסברג | חרדים 14.10.2021 | 20:21

הגרנ"צ פינקל עם יבלחט"א הגר"ח קנייבסקי צילום: ארכיון בחדרי

במלאת עשור להסתלקותו של ראש ישיבת מיר הגאון רבי נתן צבי פינקל זצ"ל שהסתלק בפתע פתאום יתקיים במוצאי שבת הקרוב (פרשת לך-לך) כינוס ענק והיסטורי בהיכל הישיבה בשכונת בית ישראל בירושלים. 

מדובר בכינוס היסטורי שבו יגיע באורח היסטורי שר התורה הגר"ח קנייבסקי לראשונה בחייו לישיבת מיר להשתתף בעצרת הגדולה שישולב במעמד 51 סיומי הש"ס שנלמדו לזכרו של הגרנ"צ זצ"ל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי שינויים של ממש נעשים בימים האחרונים בישיבה על מנת לסדר את הכניסה לשר התורה לשבילים הצרים של שכונת בית ישראל לצד שינויים בהיכל הישיבה בשביל הבמה שתוקם במקום.

במעמד צפוי לשאת דברים הגרב"מ אזרחי חבר מועצת גדולי התורה וכן ראשי הישיבה ורבניה, האירוע עצמו יתחיל בשעה 20:45 ויועבר בשידור חי על גבי מסכים לכל שכונת בית ישראל ובתי המדרש. 

הכניסה לבניין הישיבה תתאפשר רק על פי הוראות הבטיחות בלבד ורחבת הכניסה הראשית 'שער עסטרייכר' מיועד אך ורק לכניסת שר התורה. 

המעמד ילווה בבעלי מנגנים וכן כיבוד קל יוגש ברחבת 'דרך צדיקים' סמוך לחדר האוכל הישן של הישיבה. 

אוטובוסים מאורגנים יצאו מהערים ומרחבי ירושלים לאלפי אברכי הכולל של מיר במסלול הקבוע כמידי יום ביומו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום