חמאס מאיים: "נמשיך בכל האמצעים עד שנשחרר את פלסטין"

ד"ר גאזי חמאד, בכיר בחמאס, אמר לרשת סקיי ניוז, כי "המאבק יימשך בכל האמצעים עד שפלסטין תהפוך למדינה עצמאית", בראיון איים הבכיר ללכת לעימות כולל נוסף עם ישראל

יענקי פרבר | חרבות ברזל 19.10.2021 | 16:51

דגל חמאס צילום: קובי גדעון, פלאש 90

בכיר החמאס ד"ר גאזי חמאד אמר בשיחה עם סקיי ניוז, בראיון ראשון מאז שהסתיימו שיחות הגישור בין ישראל לחמאס במצרים, כי "המאבק יימשך בכל האמצעים", עד שתוקם מדינה פלסטינית עצמאית, אנו יכולים להביס את ישראל, אנו יכולים לתקוף את ישראל, תקפנו את ישראל פעמים רבות", אמר ד"ר גאזי חאמד.

עוד אמר, "ישראל גנבה את אדמותינו, אנחנו הקורבנות, אתם צריכים להבין, אנחנו קורבנות הכיבוש, אנחנו לא סומכים על ישראל, אנחנו לא מאמינים שישראל מעוניינת בשלום".

ד"ר חמאד אמר כי הוא מסרב להכיר במדינת ישראל ולא פוסל עימות נוסף. "הכול פתוח, מחמאס מנסה להימנע ממלחמות, אנחנו מנסים להגן על העם שלנו, אנחנו מנסים לתת לאנשים חיים טובים כאן, אבל הכיבוש כל הזמן עומד מול העיניים שלי".

כזכור השיחות בין הצדדים בנושאי חילופי שבויים הגיעו למבוי סתום, חמאס דורש לשחרר מאות פלסטינים, תמורת שני אזרחים ישראלים חיים, וגופות של שני חיילים הרוגים. עוד אמר, "זאת זכותנו, זכותנו הלאומית (לפגוע בישראל). ישראל צריכה להבין שבמוקדם או במאוחר ננצח, כי אנחנו הבעלים של האדמה הזו". כ-1.6 מיליון בני אדם חיים בעזה, מחצית מהם ילדים, כ-60% מהאוכלוסייה הבוגרת מובטלת, כמעט כל המים אינם ניתנים לשתייה ו-64% חיים בעוני קיצוני.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום