גזרת השידוכים: כך אפי ירד במשקל כנגד כל הסיכויים

חודש חשוון הוא הזדמנות מעולה עבורנו לחזור לשגרה מאוזנת מבחינת שמירה על המשקל • הכירו את אפי, הבחור שביצע מהפך במשקל בטרם התחיל 'שידוכים', אחרי שנות התמודדות רבות. זאת באמצעות שיטת 'סלימפיט' הייחודית שמסייעת לרבים, מכל גיל, מגזר ומגדר, לצלוח את האתגר בקלות, ללא כל מאמץ וללא דיאטות 'כאסח'...

יוסף אור כתבה מקודמת | בריאות 19.10.2021 | 17:11

אוכל משמין צילום: pixabay

חודש חשוון, מציין עבור רבים את בואה של השגרה המבורכת. הוא אמנם נקרא מר, בשל היעדר חגי ומועדי ישראל, אולם עבור שומרי משקל רבים רצוי שיהיה בשנה חודש אחד מר, בפרט אחרי חודש המתוקים שעברנו…. חגי תשרי העמוסים בארוחות גדושות ומשמינות, מכריחות איזשהו עוגן תזונתי והוא בהחלט בא בטיימינג מושלם.

לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

אפי (שם בדוי), היה בן 21 כשהגיעה תקופת אחרי החגים ועד היום הוא מודה על ההזדמנות שלקח בשתי ידיו. "הייתי לפני מה שנקרא תקופת ה'שידוכים' (במלעיל) ורציתי להרגיש טוב עם עצמי, לא להתבייש באיך שאני נראה ולא לחוש ברגשי נחיתות כל הדרך לפגישה", משתף אותנו.

"אמא שלי הפצירה בי להתחיל להיפגש, אבל לא הרגשתי מספיק בטוח ומספיק שלם עם עצמי, בשביל לצאת למהלך הכי משמעותי בחיים שלי".

אפי מציין כי השידוכים היוו עבורו אך ורק טריגר לנושא שהטריד אותו כבר שנים. "בתור שמן, חוויתי תמיד חוסר ביטחון עצמי ודימוי עצמי נמוך. זה הפריע לי מבחינה חברתית ואפילו מבחינת התנהלות פיזית", ממשיך לספר בפתיחות. "לא פעם החברים שלי הלכו לטייל באזור הישיבה ואני אמרתי להם שאני מעדיף להישאר בחדר. לא סיפרתי להם שזה בגלל שאני מתקשה בפעולות פשוטות של התניידות ובעצם אני מאוד רוצה לצאת ולהסתובב איתם. שם פגשתי את הקושי החברתי והפיזי יחד".

אפי מדבר בשטף, אך נעצר  לרגע כדי לחדד נקודה חשובה. "כמובן שאני משתף את הדברים לא מתוך חינוך או משהו כזה. כל אחד יכול לבחור בדרך החיים שלו. ואני לגמרי בעד. אני בסך הכל מעביר את ההיבט האישי שלי".

בדומה לרבים, מאחורי הסיפור האישי של אפי עומדות לא מעט ניסיונות דיאטה שלא צלחו. "תמיד הייתי בטוח שזו מן גזירה כזאת שאי אפשר להתמודד איתה. אחרי כל כך הרבה ניסיונות כושלים, לא פעם הרמתי ידיים".

המפנה הגדול הגיע כאשר ביקר בבית של חבר וראה כי אביו שהיה בעבר בעל משקל רב, רזה באופן מעורר השתאות. לאחר בירור מולו גילה כי הצליח לעשות זאת בזכות שיטת 'סלימפיט' שהפכה למוכרת בבתים רבים בישראל ומצליחה לחולל פלאים בקרב בעלי היסטוריה עגומה של שומן ועודף משקל וממש לשכתב אותה מחדש….

"זאת נשמעה לי תוכנית הכי הגיונית עבור אלו שרוצים לרדת במשקל. לא עוד 'דיאטות כאסח', אלא ירידה במשקל בהתאמה וליווי אישיים, כי לכל אחד יש את החולשות שלו וההרגלים שלו ואין כמו מאמן שעובד אתך צמוד לאורך כל הדרך".

התזמון היה מושלם מבחינתו. "הייתה זאת תקופת אחרי החגים ואמרתי לעצמי שזאת הזדמנות מצוינת להתחיל לרדת במשקל, כשהיעד מבחינתי היה להגיע עד פסח לגזרה נורמלית". 

להפתעתו לא רק שעמד ביעד, אלא אף הקדים אותו משמעותית. "המאמן  עשה עבודה מדהימה. הוא הלך איתי צעד אחרי צעד, זיהה את הכשלים בהרגלי האכילה שלי וכך בנה לי סדר יום מזין וטעים, בלי לוותר על הפינוקים שהייתי רגיל אליהם ויחד עם זאת ירדתי במשקל, שבוע אחרי שבוע, כך שתוך חודשים ספורים ראיתי את התוצאות", משתף בהתלהבות. "אמרתי לאמא שלי המופתעת שאני מוכן ובשל לתקופת השידוכים מהר מהצפוי"...

כיום, מספר שנים לאחר שהחל בתהליך, נשוי אפי באושר ועושר ולאחרונה אף חבק ילדה ראשונה.

"אני כיום נמצא במקום מאוד מסופק בחיי. עם גוף בריא וגזרה שבעבר רק חלמתי עליה. אני מצליח לשמר את אורח החיים התזונתי ויחד עם אשתי הקמנו משפחה בריאה ושמחה לתפארת".

הצטרפו עוד היום לשיטה הייחודית של סלימפיט, המתאימה עצמה לכל אחד ואחת באשר הם, המעוניינים לרזות לטווח הארוך, ללא קושי ומאמץ.

לשיטה הייחודית לירידה במשקל ללא מאמץ לחצו כאן>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום