אסון בקריות: נהרג מקבץ נדבות שנפגע ממשאית

כוחות ההצלה נאלצו הערב לקבוע את מותו של אדם כבן 45, שנפגע ממשאית בעת שעמד וקיבץ נדבות בצומת קרית חיים | חובש מד"א: "ראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה"

צביקה סגל | חדשות בארץ 21.10.2021 | 21:03

זירת התאונה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מקבץ נדבות בשנות ה-40 לחייו, שעמד הערב (חמישי) בצומת קרית חיים, נפגע ממשאית שחלפה במקום וכתוצאה מכך נפצע אנושות. צוותי הצלה שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע מותו.

התאונה הקטלנית התרחשה מעט לפני השעה 19:30 בערב. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים ביצעו בו בדיקות, ובסופן קבעו את מותו של גבר כבן 45.

"הגענו למקום וראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש בסמוך למשאית כשהוא מחוסר הכרה ועם פגיעות קשות בגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום", סיפר חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א, איתי מזור.

חיים אטיה, חובש איחוד הצלה מסר: "למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. מדובר בהולך רגל שנפגע ממשאית".

מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית. "המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונה בין משאית להולך רגל בצומת הצריף", נאמר בהודעת המשטרה. "כתוצאה מהתאונה, הולך הרגל שזהותו טרם ידועה, נפצע באורח אנוש ומותו נקבע במקום"

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום