בד"ה: הטוען הרבני הלך לעולמו בשבת קודש

בשבת נפטר הרה"ח ר' עזריאל ליפל ז"ל, מוותיקי הטוענים הרבניים ומחשובי חסידי סטריקוב, היה בן 73. הלוויתו הערב ב-22:30 מביתו ברחוב רבינא 5 בבני ברק לבית החיים פוניבז'

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 23.10.2021 | 20:43

הרה"ח רבי עזריאל ליפל ז"ל צילום: משה גולדשטיין

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הבשורה הקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי עזריאל ליפל זצ"ל, מחשובי חסידי סטריקוב וטוען רבני וותיק במשך עשרות שנים, בעקבות דימום בראשו בשבוע האחרון והוא בן 73 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בכ"ה חשוון תש"ט, לאביו הרה"ח רבי לייב ליפל ז"ל מחיפה, ולאמו מרת דבורה ע"ה, מחסידי סטריקוב שניצלו מהשואה. 

בבחרותו למד בישיבת סלבודקה בבני ברק, שם היה לתלמיד מובהק של ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו וראשי הישיבה. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו מרת שרה שתחי', בתו של הרה"ח רבי מיכאל הופמן ז"ל, מחשובי חסידי גור. לאחר נישואיו קבע את מקום מגוריו בעיר בני ברק ולמד בכולל 'בית יהודה' אצל הגאון רבי יחיאל מיכל פיינשטיין זצ"ל.

ר' עזריאל היה קשור בלו"נ לאדמו"ר מסטריקוב זצ"ל וכן לאדמו"ר מסטריקוב שליט"א. היה מחשובי החסידים בחצר החסידות ומעולם לא פספס תפילה או מאורע קודש בחצר החסידות.  

המנוח היה דמות מיוחדת של הארת פנים, היה אדם תורני ותלמיד חכם שכל כולו תורה וחסידות הוא סיים את הש"ס בחייו כמה פעמים, היה מפורסם כטוען רבני בכיר שתחת ידיו עברו אלפי תיקים בהם ייצג את לקוחותיו בנאמנות, במסירות ובישרות. 

לפני מספר שנים תרם המנוח ספר תורה לבית המדרש של חסידי סטריקוב לזכרו של בנו הבחור החשוב יוסף ז"ל, שנפטר בחיי חיותו לפני כעשור. כל ימיו שש ושמח בהתפתחות חצר הקודש סטריקוב, בשמחת תורה האחרון שש ושמח במחיצת האדמו"ר והחסידים במשך כל ההקפות והשולחן הטהור.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים וצאצאים הממשיכים בדרכו. בנו הגדול הוא הטוען הרבני הרב משה ליפל.  

מסע הלוויה הערב (מוצאי שבת קודש, פרשת וירא) בשעה 22:30, מביתו ברחוב רבינא 5 בבני ברק, לבית החיים של נציבי ישיבת פוניבז', שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום