מודיעין עילית: מבקרים מטרידים את החרדים שוב ושוב

סוער במודיעין עילית: מאות בחורי ישיבה הפגינו בכניסה לעיר | לטענתם, עובדי חברת 'קווים' מציקים באופן יומיומי לנוסעים החרדים | "לא ייתכן שאנו חשודים כאחרוני הגנבים כשבכל נסיעה אנחנו מוטרדים שוב ושוב להוציא את הרב קו, ועוד פעם להוציא את הרב קו"

יוסי שטארק | רכב ותחבורה 24.10.2021 | 11:51

הפגנת הצעירים במודיעין עילית נגד חברת 'קווים' צילום: מנחם קולדצקי

מאות בחורי ישיבות ממודיעין עילית התקהלו אמש (מוצאי שבת) להפגנה נגד חברת 'קווים', זאת בעקבות תסכול הולך וגובר מצד התושבים כלפי החברה וההתנהלות ללקוחות החרדים.

במהלך ההפגנה, המתקהלים חסמו את הכניסה לקריית ספר, כמחאה על השירות הגרוע של החברה וההצקה החוזרת ונשנית של הפקחים נגד הנוסעים בתחבורה ציבורית.

אחד התושבים ששוחח עם 'בחדרי חרדים' מספר כי עשרות פקחים עולים על האוטובוסים ובודקים שוב ושוב את הנוסעים החרדים. "החברה מעסיקה עשרות פלסטינים שנוהגים להציק לחרדים, הנסיעה הופכת למעיקה מאוד, וזמן ההגעה נדחה בעקבות הביקורת הרב-פעמית במהלך כל נסיעה ונסיעה".

המפגינים טוענים גם כי במודיעין, העיר השכנה בעלת אוכלוסייה כללית, החברה מעסיקה מספר פקחים בודדים בלבד. "לא ייתכן שאנו חשודים כאחרוני הגנבים כשבכל נסיעה אנחנו מוטרדים שוב ושוב להוציא את הרב קו, ועוד פעם להוציא את הרב קו", נכתב במודעה שהופצה ברחבי העיר.

'בחדרי חרדים' פנה לקבל את תגובת חברת 'קווים', אך עד כה טרם התקבלה תגובה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום