זעקת חירום: "את התינוקת הקטנה לא הצלחנו להציל, לפחות להורים נעזור"

לאחר פטירתה של התינוקת אלטע פיקסלר ע"ה שנותקה באכזריות ממכשיר ההנשמה רבים שאלו את עצמם: "האם עשינו מספיק?", ''האם באמת נלחמנו בעבורה?", אך כעת מנגד עומדים הורים שבורים ורצוצים לאחר למעלה משנתיים של מאבקים כשהם נותרים עם חובות עצומים • חייבים לסייע

בחדרי חרדים בשיתוף קופת העיר | חרדים 24.10.2021 | 09:34

משפחת פיקסלר צילום: באדיבות המצלם

יותר משנתיים של מאבק על חייה של התינוקת אלטע פיקסלר ע"ה הסתיימו בכשלון: השבוע ביום שני בערב, נגשו הרופאים בבריטניה, ולעיני האב, האם והאח היחיד בן החמש, נתקו את אלטע פיקסלר, תנוקת בת שנתיים ממכשיר ההנשמה.

לחצו כאן ועזרו למשפחת פיקסלר בשעתה הקשה>>>

במשך שלוש שעות מרגע הניתוק שרדה אלטע ע"ה בלי מכשיר ההנשמה, כשהיא נאבקת על כל נשימה ונשימה, 3 שעות, בהם כל הנוכחים שאלו את עצמם- האם אכן עשינו די? שלוש שעות בהם ההורים עמדו וליבם נקרע ונפצע, שלוש שעות של כאב ויסורים נוראיים.

והאמת, שאת השאלה הזאת שואל היום כל אחד ואחד מעם ישראל: האם עשינו די כדי להציל את חייה של התינוקת הקטנה שלא טעמה טעם חטא, האם הרעשנו עולמות בעבורה? או שעמדנו אדישים בעת המאבק של ההורים במימסד הבריטי הקשוח.

אבל נדמה כי השאלה הזו מאחורינו, הקב''ה רצה אחרת, אך מנגד כעת נותרו הורים, שבורים ורצוצים, סוחבים עליהם הר חובות מההוצאות הרפואיות והמשפטיות, אחרי שנתיים של מאבק בלתי פוסק במחלה וברשויות, מרוטים משנתיים של טיפול בילדה ובמשפט גם יחד, ללא דירה משלהם, ללא כסף משלהם. הם כעת חייבים אותנו בכדי שהם יוכלו לשקם את חייהם. את אלטע לא הצלנו, אותם נציל, מצטרפים כעת להצלת הנפשות.

לחצו כאן ועזרו למשפחת פיקסלר בשעתה הקשה>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום