לזמן מוגבל: דרך מפתיעה לזכות בדירה בשווי מיליון דולר!

דירה בישראל היא עסק יקר. "קרן עם ישראל חי" מציעה לכם לקצר את הדרך להגיע אליה • כל מה שאתם צריכים לשם כך הוא לתרום 600 ₪ לפעילות החשובה של העמותה וכך להיכנס להגרלת החלומות בה תוכלו לזכות בדירה בשווי מיליון דולר

בחדרי בשיתוף עם ישראל חי | כלכלי 24.10.2021 | 10:44

נוף ירושלמי מדירת החלומות צילום: מתוך אתר החברה

מה צריך לעשות בשביל דירה? לפי מחקרים של הלמ"ס צריך לעבוד בישראל כמעט 13 שנה במשכורת ממוצעת במשק כדי להגיע אל הסכום המבוקש.

"קרן עם ישראל חי" מציעה לכם לקצר את הדרך. כל מה שאתם צריכים לשם כך הוא לתרום רק 600 ₪ כדי להיכנס להגרלת החלומות בה תוכלו לזכות בדירה בשווי מיליון דולר! מעבר לזכייה האפשרית, הכסף בו רכשתם את כרטיס ההגרלה יוקדש לסייע לחקלאים שומרי שמיטה, לנוער קצה ויחידות הצלה.

לחצו כאן להששתפות בהגרלת החלומות>>>

המיזם המבורך עונה על כמה צרכים בו זמנית. מצד אחד הקרן מסייעת לחקלאים שומרי שמיטה, מחזקת חקלאות בפריפריה וביו"ש, סייעה ברכישת רכב ייחודי ליחידת החיפוש וההצלה של כלבנים וכן מסייעת לנוער קצה בהפעלת מכינה ייחודית. מאידך,  קרן עם ישראל חי מבקשת גם לאפשר לתורמים ולמתגייסים למענה לקבל חזרה, לכן בימים אלה מקדמת הקרן מיזם ייחודי של תרומות באמצעות רכישת כרטיס להגרלה על דירת יוקרה המשקיפה אל העיר העתיקה.

הדירה בשווי של מיליון דולר יכולה להיות כמעט של כל אחד. כל מה שצריך לעשות כדי להגיע לזכייה הנכספת, הוא לרכוש את כרטיס ההגרלה. 600 ₪ והדירה שלכם. 

אם לא תקנו כרטיס בזמן, מישהו אחר עלול לקחת לכם אותה.

אז איך זה בעצם עובד? בימים אלו ניתן לרכוש את כרטיס ההגרלה באתר של 'קרן עם ישראל חי'. אם 600 ₪ זה סכום קצת גדול בעבורכם ניתן לחלק זאת לתשלומים. מרגע שרכשתם כרטיס ומילאתם את הפרטים השם שלכם יהיה בפתקאות של ההגרלה שמתבצעת בפיקוח. יתירה מכך, באתר תוכלו גם להכיר את הזוכים מהשנים הקודמות ולהתרשם בעצמכם באמינות ובמסורת של ההגרלה והקרן.

מי מכם שיזכה ויעדיף שלא לקבל את הדירה המרהיבה שמשקיפה אל העיר העתיקה, יוכל לקבל במקומה סך של 500,000 דולר. כ-600 ₪ יכולים להביא לזכייה כל כך גדולה ולתרומה חשובה כל כך, לא תצטרפו? ברור הרי שלא תתנו שיקחו לכם את הדירה.

זמן הרכישה מוגבל ומסתיים עוד ימים אחדים.

לחצו כאן להששתפות בהגרלת החלומות>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום