השנורר הציל: הדרייבר שאיחר לאדמו"ר בניו יורק

המשפיע רבי מיילך בידרמן סיפר בערב שבת סיפור שהתרחש בשבוע האחרון עם הרבי מראדושיץ, הפועל למען הורים חשוכי ילדים כי הדרייבר שהיה אמור לקחת אותו לעשיר גדול בניו יורק איחר עד לסוף המפתיע שאליו כלל לא ציפה 

משה ויסברג | חרדים 24.10.2021 | 20:51

הרבי מראדושיץ עם המשפיע רבי מיילך בידרמן צילום: ארכיון בחדרי

המשפיע הנודע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן סיפר בערב שבת האחרונה סיפור של השגחה פרטית שהתרחש בשבוע האחרון עם האדמו"ר מראדושיץ. 

"סיפר לי האדמו"ר מראדושיץ, סיפור נפלא שהיה עמו בשבוע האחרון בניו יורק שם הוא נמצא בימים אלו, יש לאדמו"ר כאן ארגון "מגדיל ישועות" שעוזר להורים חשוכי בנים ורבים נושעו בזכות הארגון והוא יצא לגייס כסף לארגון". 

האדמו"ר נמצא כאמור בארה"ב, הוא הזמין תור אצל עשיר גדול, ליום שלישי בשעה:2:30 בצהריים, מדובר בעשיר שאפשר רק לקבוע אצלו תור אי אפשר לבוא מבלי לקבוע. האדמו"ר אמר לדרייבר, שיבוא וידייק בשעה 2:30 בצהריים כדי לנסוע לעשיר שאז בדיוק היה לו תור. 

הדרייבר איחר והגיע רק בשעה 3:30, האדמו"ר אמר לו, תראה מה עשית לי, זה כבר קצת מאוחר, כבר היית אמור להיות פה ממזמן ואני הייתי כבר צריך להיות אצל אותו גביר.

ואכן האדמו"ר הגיע אל העשיר, ובאמת לא יכול להיכנס אל העשיר, כי כבר מישהו אחר ישב בפנים. האדמו"ר חיכה וחיכה, ועד שנכנס במקום עמד שם עוד שנורר אחר שחיכה.

לפתע כשהעשיר פתח את הדלת, כי ידע שהאדמו"ר מחכה שם, לפתע התחיל השנורר האחר לצעוק לגביר, אתה רואה אותו בזכות האדמו"ר מראדושיץ יש לי בן, שמונה שנים לא היה לי ילדים והכל בזכותו.

האדמו"ר מסיים את סיפורו לרבי מיילך, העשיר כל כך התרגש ממה ששמע מהשנורר, קיבלתי ממנו הרבה הרבה כסף, סכום עתק שלא תיארתי בכלל לקבל, וזה הכל בזכות שהגעתי מאוחר, ואז גם הגיע לפתע שנורר אחר, ואם הייתי מגיע יותר מקודם, העשיר לא היה פוגש את השנורר האחר וסתם כעסתי על הדרייבר שאיחר, וזה היה רק לטובתי בסוף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום