סוריה: דיווחים על תקיפה ישראלית בקוניטרה

בפעם הראשונה מאז נפגש רה"מ בנט עם נשיא רוסיה ולדימר פוטין: דיווח ערבי על תקיפה אווירית של שני בסיסים צבאיים בקונייטרה • התקיפה יוחסה לישראל

צביקה סגל | חרבות ברזל 25.10.2021 | 08:48

תקיפה ישראלית, אילוסטרציה צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

כלי תקשורת רשמיים בסוריה דיווחו הלילה (בין ראשון לשני) כי מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו מטרות במחוז קונייטרה שברמת הגולן. לפי הדיווחים, הותקפו מטרות בעיר הבעת', בין היתר משרד האוצר המקומי כבסיס תצפית של חזבאללה. לא דווח על נפגעים, אולם לפי כלי התקשורת נגרם נזק רב

לפני שבוע דיווחה סוכנות הידיעות הסורית כי "מערכות ההגנה האווירית של סוריה הופעלו נגד יעדים עוינים סמוך לעיר תדמור שבמחוז חומס". לטענת סוריה, התקיפה בוצעה מאזור הגבולות עיראק סוריה ירדן. בטלוויזיה הסורית הרשמית ייחסו את התקיפה לישראל.

מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם דיווח אז כי מטוסים ישראליים תקפו מכיוון משולש הגבולות ירדן סוריה ועיראק מטרות בשדה התעופה הצבאי T-4. על פי דיווחים בסוריה, גורם צבאי דיווח כי בתקיפה נהרג חייל סורי ושלושה אחרים נפצעו.

מקור בצבא סוריה אמר לפני שבוע כי התקיפה בוצעה מאזור א-תנף לעבר מגדל תקשורת וכמה נקודות באזורו. לדבריו התקיפה גרמה לנזקים, ביום שישי האחרון יוחסה לישראל תקיפה בסוריה גם כן, גם אז אמר גורם צבאי סורי כי היא בוצעה מאזור בסיס א-תנף שבמשולש הגבולות סוריה-עיראק-ירדן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום