ניצחון לחרדים: יעדי הבנייה ביו"ש יוגדלו

לאחר עיכובים והגשת אלפי הסתייגות, מנכ"ל משרד השיכון והבינוי הגיע לוועדת הכספים והתחייב להגדלת יעדי הבנייה להשכרה ארוכת טווח גם בהתנחלויות | גם החרדים יהנו: "אוכלוסיות שמעולם לא נכנסו לפרויקטים של דיור ארוך טווח"

יאיר כלפה | פוליטי 24.10.2021 | 23:19

העיר חריש צילום: פלאש 90

לילה ארוך במשכן: מנכ"ל משרד השיכון והבינוי אביעד פרידמן התחייב הערב (ראשון) להגדיל את יעדי הבנייה להשכרה ארוכת טווח גם בהתנחלויות, זאת לאחר אלפי הסתייגות.

לאחר שבתחילה יהודה ושומרון הוחרגו חוק עידוד בנייה להשכרה ארוכת טווח, אשר מקודם במסגרת חוק ההסדרים, חברי האופוזיציה הגישו אלפי הסתייגות ובשל כך התחייב מנכ"ל המשרד להגדיל את יעדי הבניה גם בהתנחלויות, כשגם החרדים ירוויחו.

"תודה למנכ"ל משרד השיכון אביעד פרידמן על העבודה המשותפת והמאומצת להגיע לפתרון שיביא לשינוי חיובי ומשמעותי ליהודה ושומרון", מסר חבר הכנסת ניר אורבך. "אני מברך על ההישג ומצפה להמשך שיתוף הפעולה בין כל הגורמים להמשיך ולהביא בשורות ליהודה ושומרון".

ניר אורבך. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

פרידמן אמר בוועדה: "בעקבות פנייתו של אורבך לשר אלקין הגענו לפתרונות גם בביצוע וגם בתכנון - בשנת 2022 נעשה שנה היסטורית ונגיע ל6.5 אלף דירות בדירה להשכיר ולהכניס גם את יו"ש וגם את האוכלוסיה החרדית".

"מדובר באוכלוסיות שמעולם לא נכנסו לפרויקטים של דיור ארוך טווח", אמר בדיון אשר התקיים בוועדת הכספים, בניהולו של חבר הכנסת אלכס קושניר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום