עצוב: נפטר מהנגיף ארבעה ימים לפני חתונת בתו

שמשון יעקובי בן ה-72 אושפז בבית החולים תל השומר אחרי שבועיים בהם שהה במחלקת קורונה, הורדם ונפטר | שמשון איבד את אחיו מהנגיף בשנה שעברה | משפחתו ספדה לו "אבא שלנו היה הכי טוב, משקיען, וסבלני" 

יוסף ריס | בריאות 25.10.2021 | 13:20

מחלקת קורונה בשערי צדק צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

שמשון יעקובי ז"ל בן ה-72 הלך לעולמו בסוף השבוע בבית החולים שיבא בתל השומר, והובא למנוחות במוצאי השבת. פטירתו המצערת מגיעה ארבעה ימים לפני חתונת בתו הבכורה.  

בשנה שעברה נדבק שמעוני בפעם הראשונה בנגיף הקורונה והחלים, אך אחיו הקטן יגאל בן ה-68 לא שרד ונפטר. 

מתוך הפייסבוק

בני המשפחה סיפרו, כי אחרי שבועיים במחלקת הקורונה הוא יצא שלילי בבדיקות, אך נותרו עוד כמה טיפולים בשל הסיבוכים שנוצרו - והוא נשאר במחלקה הפנימית. "אמא שלנו הייתה איתו כל הזמן, אנחנו ביקרנו פעמיים ביום", סיפרו בנותיו עמית, עומר ואסיף.

"אבא שלנו היה הכי טוב, משקיען, סבלני, מחבק ומכווין. הוא עשה ונתן בשבילנו הכול". אסיף, הצעירה שבהן, לא עזבה את מיטתו, "בכל פעם שלא היה לו אוויר הוא נלחץ, הרגעתי אותו ושמתי את היד שלי על החזה. כל נשימה שהוא נשם הייתה למעננו, הוא נלחם כדי לנשום ולהבריא".

חבריו ספדו לו ברשת, "אני בשוק! לא מזמן ישבנו יחד, איזה אדם מדהים היה. נשבר הלב, לא להאמין…משתתפת בצערכם, שלא תדעו צער, יהי זכרו ברוך!", כתבה מכרה. 

חבר נוסף כתב: "כמה נורא, לא מסוגל לעכל יותר. הקורונה הארורה הזו לקחה את מיטב אנשינו". 

בסוף השבוע האחרון, ריאותיו של שמשון חדלו מלתפקד- והרופאים הכינו אותו להרדמה. יעקובי, מספרות הבנות ל'ווינט', חשש מכך ואמר שהוא מעדיף להילחם כשהוא בהכרה. "הוא פחד שאם ירדימו אותו הוא לא יתעורר", סיפרו בנותיו. "בסוף החליטו להרדים והגוף קרס ונפטר. אבא נלחם עד השנייה האחרונה". עמית, שאמורה הייתה להתחתן מחר, סיפרה כי המשפחה החליטה לבטל לעת עתה את כל התוכניות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום