הגיבוש לקואליציה במסעדה לא כשרה - בוטל

ביום שישי הקרוב הייתה אמורה להיערך מסיבת גיבוש לחברי הקואליציה במסעדה ביהוד. אלא שבעקבות ביקורת על כך שהמסעדה אינה כשרה ופתוחה בשבת - המסעדה קיבלה היום הודעה כי האירוע לא יערך במקום

מאיר גלבוע | פוליטי 25.10.2021 | 13:51

אילוסטרציה צילום: pixabay

ביום שישי הקרוב הייתה אמורה להיערך במסעדה בעיר יהוד מסיבת גיבוש לחברי הקואליציה. הלו"ז כבר פורסם כולל שמות האומנים שהוזמנו להופיע בפני חברי הכנסת והשרים. אלא שדקות מאז פרסום דבר המסיבה התעוררה סערה ברשת סביב הלוקיישן בו בחרו בקואליציה לערוך את הגיבוש: מסעדה לא כשרה, פועלת בשבת ומגישה בשר וחלב.

באופוזיציה מיהרו לתקוף את המפלגות הימניות בממשלה: תקווה חדשה וימינה, וטענו כי בנוסף לעובדה שחברו למפגלות שמאל על מנת להקים ממשלה, אין להם כביכול גם כל בעיה לערוך אירוע במקום ללא תעודת כשרות. בלשכת ראש הממשלה טענו, כי המארגנים "שוכרים רק את המועדון עצמו, ומזמינים קייטרינג. האוכל שהזמינו יהיה כמובן כשר. נדגיש שוב: אין שימוש במטבח שלהם – פשוט משתמשים במקום בלבד".

מהפקת האירוע התגוננו והדגישו כי האוכל שיוגש באירוע אינו מהמקום אלא מגיע מקייטרינג שהוזמן מראש. אך מסבר שגם זה לא הועיל והבוקר (שני) בעלי המסעדה ביהוד קיבלו הודעה בה נאמר שהאירוע במקום בוטל. לפי הדיווח, האירוע לא יבוטל, אלא יועתק למקום אחר המחזיק בתעודת כשרות.

מטעם שלומית עמיר תקשורת, משרד היח"צ והדוברות של קבוצת GRAY (המסעדה) נמסר בתגובה: "לא צפוי בשישי הקרוב אירוע מסוג זה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום