ר"מ הישיבה מבני ברק נפטר מהמחלה הקשה

הרה"ג רבי מיכאל כהן זצ"ל ר"מ בישיבת 'שערי תורה' בב"ב נפטר מהמחלה הקשה בן 60. אביו הוא הרב משה כהן הגבאי של ביהכנ"ס 'לדרמן'. הלוויתו היום אחר הצהריים

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 25.10.2021 | 14:09

נר נשמה צילום: pixabay

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל הומר הלך לעולמו הרב הגאון רבי מיכאל כהן זצ"ל ר"מ בישיבת 'שערי תורה' בבני ברק לאחר המחלה הקשה שקיננה בגופו בשנה האחרונה והוא בן 60 בפטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בט"ו אייר תשכ"א לאביו יבלחט"א הרב רבי משה כהן הגבאי המיתולוגי של בית הכנסת הוותיק 'לדרמן' ברחוב רשב"ם בבני ברק בית מדרשו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי. 

בילדותו למד בתלמוד תורה 'תורת אמת' ולאחר מכן בישיבת רוז'ין ובישיבת 'אהל יעקב' שם היה לתלמידו של הגאון רבי יצחק וסרמן זצ"ל. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הרב יעקב וינברגר שיבלחט"א מבני ברק וכיום גר במודיעין עילית, לאחר מכן החל ללמוד בכולל חזון איש ולאחר מכן במשך שנים הרביץ תורה ויראה בישיבת 'שערי תורה' לצעירים ברחוב מהרש"ל בעיר שבראשות הגאון רבי חיים ישראל שפירא. בישיבה העמיד תלמידים רבים בדרך התורה.  

היה אדם צנוע ושקט, שעזר לאביו כל העת לטובת בית הכנסת הגדול 'לדרמן', הכל עשה בשקט ובהצנע לכת. כמו כן היה מקורב לשר התורה הגר"ח קנייבסקי וידו לא זזה מתחת ידו. כל חייו שמר על הוראת ה'חזון איש' שתהיה הכר בתאורת השבת והיה אחראי על הדלקת הלוקסים הידועים המשמשים כחשמל בשבת.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, עשרה ילדים בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים את דרכו. מתוכם את בנו החתן שאמור להתחתן בעוד שבועיים ועוד בן שטרם זכה להשיא. 

על מסע הלוויה אחר הצהריים דרך בית הכנסת לדרמן נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום