ראש האופוזיציה נתניהו: "איזו הצגה. איילת המתייסרת"

בפתח ישיבת סיעה הליכוד תקף ראש האופוזיציה נתניהו את השרה שקד על כך שאמרה אמש בראיונות למהדורות כי היא לא זז מהאידיאולוגיה שלה. "איזו הצגה. איילת המתייסרת" • צפו

מאיר גלבוע | פוליטי 25.10.2021 | 16:38

בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפתח ישיבת סיעת הליכוד (שני) העניק ראש האופוזיציה נתניהו הצהרה לתקשורת בה התייחס בין היתר לראיונות שהעניקה אמש, שרת הפנים איילת שקד, לשלל המהדורות ובהם הדגישה כי לא שנתה את האידאולוגיה שלה.

תחילה תקף נתניהו את ראש הממשלה על השותפות עם רע"מ: "בנט מעביר סכומי עתק לתנועה האיסלאמית כדי לשמור על הישרדותו הפוליטית. לא סתם רע"מ קראו לתוכנית הזו 'נאהדה', שם שהוא מותג עולמי של האחים המוסלמים". נתניהו תקף וטען כי "לזה יש כסף, לא לחיילים, לא לרופאים ולא להורדת מיסים".

 

בהתייחסו לריאינות אמש של השרה שקד למהדורות החדשות אמר נתניהו: "ראינו אתמול את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. איזו הצגה. איילת המתייסרת. הם חושבים שהם יכולים להמשיך לדבר ימין וללכת עם השמאל, זה לא עובד על אף אחד. זה לא עובד על הבוחרים שלהם ואפילו לא עובד על חלק מהאנשים בסיעה שלהם".

נתניהו גם ציין את האהדה הציבורית כלפיו: "אני בא מהספר שלי בתלפיות. לא זוכר הסתערות כזאת. אי אפשר היה לזוז. אנשים בחוץ. קוראים בקול, בוכים, זועקים. לא זוכר דבר כזה. יש התלהבות וציפייה שנחזור".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום