רה"מ נפתלי בנט: "לא צריך להתנצל; עשינו מעשה פטריוטי"

ראש הממשלה בנט כינס את חברי סיעת ימינה והבהיר להם כי הם אינם צריכים להתנצל על חבירתם לממשלה עם השמאל. הוא התייחס למתקפות מצד האופוזיציה: "אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר"

ארי קלמן | פוליטי 25.10.2021 | 18:46

נפתלי בנט צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס היום (שני) את חברי 'ימינה' לישיבת סיעה בה ביקש מהם להבליג למתקפות נגדם מצד חברי האופוזיציה. בנט ביקש מחברי מפלגתו להתמקד בעשיה וציין כי אין להם מה להתבייש בחבירתם לשמאל.

"אני רוצה לומר לכם משהו מהלב", פתח ראש הממשלה בנט במונולוג מול חברי סיעתו, "אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים".

בנט הוסיף ואמר לחברי סיעתו, "אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר".

"צריך להגיד את האמת", ציין בנט, "הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה". רה"מ פנה לחברים: "אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל".

ראש הממשלה תקף את הממשלה הקודמת: "אין נושא שאנחנו נוגעים בו ולא מוצאים הזנחה. פשוט הזנחה כדרך חיים: מהנגב דרך מחירי מחירי הדיור ועד לביטחון. אנחנו מטפלים. צריך להסתכל על רוב מדינת ישראל שמיום ליום יותר מרוצים".

"אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק״, דרש בנט, ״זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשיה שלנו. אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".

על המתיחויות בקואליציה אמר בנט: "אנחנו הולכים להעביר תקציב עם חוק הסדרים חסר תקדים. אנחנו הולכים על מהלך של התעצמות, של בניין הכוח של צה"ל בהיקף שלא היה, אנחנו הולכים להתעצם כדי להיות מעל כל אויבנו", אמר בנט ושיגר עקיצה נוספת לעבר הממשלה הקודמת: "הכסף שחסכנו בלי סגרים ילך לביצור היכולות הביטחוניות של מדינת ישראל לשנים. מיליארדים. ואני לא רוצה לפרט פה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום