עימות בין לפיד לבן גביר: "לא הציונות הדתית"

לאחר שבשבוע שעבר טען שצאציו של יגאל עמיר, הרוצח של רבין, נמצאים בכנסת, שר החוץ חידד היום את דבריו בישיבת סיעתו - ואמר שהצאצא הוא מי שהשתתף באזכרה של הרב כהנא | יו"ר 'עוצמה יהודית', שהשתתף בה ואף נאם, תקף: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר כלפה | פוליטי 25.10.2021 | 18:10

יאיר לפיד צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

בפתח ישיבות הסיעה: עימות התפתח היום (שני) בין שר החוץ ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד לבין יו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית' חבר הכנסת איתמר בן-גביר, סביב ההתבטאות של הראשון על ממשיכי דרכו של יגאל עמיר.

לפיד, שעורר סערה כשאמר בשבוע שעבר באזכרה של רבין כי צאצאיו של יגאל עמיר, הרוצח של ראש הממשלה לשעבר, נמצאים בכנסת, חידד את דבריו ואמר באופן מרומז כי בן-גביר הוא הצאצא אליו כיוון. האחרון לא נותר חייב, ותקף בחזרה.

"איתמר בן גביר הוא לא ציונות דתית, הוא קיצוני", אמר ראש הממשלה החליפי בפתח ישיבת סיעתו, וטען שהראשון ממשיכו של הרוצח של רבין: "מי שהשתתף באזכרה לכהנא הוא צאצא אידיאולוגי של יגאל עמיר".

יו"ר 'עוצמה יהודית' תקף חזרה ואמר: "אני קיצוני באהבת ישראל, באהבת חיילי צה"ל ובאהבת המדינה. יאיר לפיד צריך להתבייש על דבריו, אבל איני מתפלא על מי שיושב ומחבק את האחים המוסלמים".

"אני גאה להשתתף באזכרה של יהודי שמסר נפש למען המדינה. לפיד הולך לאזכרות של אלחרומי ואני של הרב כהנא הי"ד שנרצח על ידי בני עוולה. מי שמרחם על אכזרים, מתעב את אוהבי ישראל", טען בן גביר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום