השביתה בתחבורה הציבורית בחמישי: רשימת הערים המלאה

ארגון 'כוח לעובדים' מודיע היום על שביתה רחבה בתחבורה הציבורית המתוכננת ליום חמישי הקרוב. בין הערים שיושבתו - ירושלים, נתניה, מבשרת, חיפה באר שבע ועוד | "מתמודדים גם עם צפיפות וגם עם אלימות נוסעים כדי בקושי סוגרים את החודש"

יוסף ריס | רכב ותחבורה 25.10.2021 | 18:14

אילוסטרציה צילום: Hadas Parush/Flash90

איגוד ועדי התחבורה בארגון 'כוח לעובדים' הודיע היום (שני) כי ישבית ביום חמישי הקרוב את התחבורה בציבורית בין השעות 13:00-17:00 בחברות סופרבוס, אגד תעבורה, ודן בדרום, בעקבות סירוב חברות האוטובוס לפתוח במשא ומתן לשיפור תנאי שכרם השעתי והשוואתו לשכר הממוצע במשק.

ההודעה מגיעה לאחר שאתמול השתתפו נציגי הוועדים מכל החברות בפגישה עם שרת התחבורה, פגישה "שלא הניבה דבר", לדברי הארגון. "שמענו הרבה מילים חמות משרת התחבורה, אך לדאבוננו שום התייחסות למצוקות הקיימות של הנהגות והנהגים, ולמחסור האדיר של כ-4000 נהגות ונהגים", אמרה אחת הנציגות. 

הארון שובש יו"ר ועד העובדים בסופרבוס אמר, כי לא יתכן שהם צריכים להתמודד עם קווים צפופים בשל מחסור בנהגים, ועם אלימות מהנוסעים, רק בכדי לגמור בקושי את החודש, והבטיח: "אנו נאבק כמה שיידרש וקוראים לנהגים בחברות האחרות להצטרף אלינו. רק כך נשפר את תנאי ההעסקה המחפירים של הנהגים". 

רשימת הערים השובתות:

חיפה- כל קווי המטרונית, נתניה, עפולה, טבריה יקנעם, בית שאן, אשקלון, אופקים, נתיבות, שדרות, יישובי עוטף עזה, מעלה אדומים, מבשרת ציון, דלית אל כרמל, עוספיא, מועצה אזורית מגידו. ירושלים: קווים- 2, 38, 82, 83, 136, 882. מרבית קווי עוטף ירושלים לישובים: גבעת זאב, מבשרת, גוש עציון , קרית ארבע, מועצה אזורית בנימין. באר שבע- קווים מאשקלון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום