סערת המצבה: האלמן מתנער וכבר ביקש לתקן

יממה לאחר שנחשפה מצבתה של נפטרת מקורונה שבה מואשם הצוות בבית החולים בלינסון בלא פחות מרציחתה, האלמן מתראיין הערב ומודיע קבל עם ועולם כי התנגד לכך נחרצות וכי חתנו הוא שהתעקש על הנוסח שהפתיע גם אותו

יוסף ריס | חדשות בארץ 25.10.2021 | 19:43

הכיתוב על המצבה צילום: מרחבי הרשת

ברקע הסערה שהתחוללה אתמול (ראשון) בעקבות הדברים שנחרטו על מצבתה של רחל רייש ע"ה בת 71, שנפטרה מנגיף הקורונה "נרצחה על ידי בית החולים בילינסון במחלקת הקורונה", התראיין היום בעלה של המנוחה והביע התנגדות למעשה.

האלמן שלמה רייש, הביע בראיון לרדיו 103FM את התנגדותו למעשה; "אני נגד זה. רבנו עם החתן שלי כשהבנו מה הוא רוצה לכתוב, והבנו שהוא לא יכתוב את זה. כשהגענו אחרי 30 יום, ראינו שזה כן כתוב, ושלחתי היום מישהו שימחק את מה שהוא כתב ושישנה את הכיתוב".

עוד הוסיף בעלה של המנוחה, "חשבנו שהיא תצא על הרגליים, בסוף היא יצאה בתוך שק". וסיפר כי בבית החולים הרדימו אותה בלי להודיע למשפחה. "לפני שהיא נכנסה לביה"ח היא יצאה שלילית לקורונה. הרופא הסביר לנו שחומר ההרדמה הרס לה את הכליות. לטענתי היא לא נדבקה בקורונה". 

בתוך כך, פרסמו היום בתי חולים רבים ברחבי הארץ האשטג "כולנו בלינסון" בעמוד הפייסבוק הרשמי כאות הזדהות.

בבית החולים בילינסון הגיבו למחווה וכתבו: "ריגשתם אותנו מאוד" והוסיפו, "לצד המאבק המתמשך בקורונה, אנו נאלצים להתמודד עם חזית נוספת של שיח קיצוני שטרם הכרנו. בזכות תמיכתכם הנחרצת, נעמוד חזית אחת מגובשת לטובת שיח ציבורי שמכבד את העשייה הרפואית המקצועית והמסורה בישראל". 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום