אימה: גילה כי ביתו נגנב ונמכר לאדם זר

גבר בריטי שהוזעק על ידי שכניו גילה כי ביתו מרוקן, כל הרהיטים נמכרו והבית נרשם בטאבו על שם אדם זר | מחלקת ההונאה של משטרת בדפורדשייר, החלה בחקירה, ממנה עלה שהבית נמכר לבעלים על ידי אדם שהתחזה למייק הול

יענקי פרבר | חדשות בעולם 4.11.2021 | 12:19

מפתחות על דלת צילום: pixabay

גבר מהעיר לוטון בבריטניה תיאר את ההלם שתקף אותו בשעה שחזר לביתו ומצא אותו ריק מכל הרהיטים לאחר שנמכר ללא ידיעתו. לאחר שהוזעק על ידי שכנים, מייק הול נסע ללוטון ומצא את ביתו בעיצומן של עבודות בנייה ובעלים חדש שאמר שהוא קנה את הבית.

חקירה של ה-BBC גילתה שזהותו של מר הול נגנבה ושימשה למכירת הבית, המשטרה אמרה לו בתחילה שלא מדובר בהונאה, אך כעת היא חוקרת את המקרה.

מייק הול, שהיה רחוק מהנכס ועבד בצפון ויילס, אמר שקיבל טלפון משכניו ב-20 באוגוסט ובו אמרו לו שמישהו בבית וכל האורות דולקים. למחרת בבוקר הוא נסע לשם. "הלכתי לדלת הכניסה, ניסיתי את המפתח שלי בדלת הכניסה וזה לא עבד ואדם זר פתח לי את דלת הכניסה", הוא אמר ל-BBC.

"דחפתי אותו לצד ונכנסתי לנכס, לא ידעתי מה הוא עושה שם, ההלם מלראות את הבית ריק לחלוטין מרהיטים, כל הריהוט, השטיחים, הווילונות, הכל נעלם. האיש אמר שהוא מבצע עבודות בנייה, הול אמר לו: "לא מכרתי את הבית, זה עדיין הרכוש שלי".

מייק הול התקשר למשטרה, אבל הפועל עזב וחזר עם אביו של הבעלים החדש, שאמר שהוא קנה את הבית ביולי האחרון, והוסיף: "זה עכשיו הרכוש שלי. אתה מסיג עכשיו גבול, צא החוצה".

מייק הול אמר כי "לאחר מכן ניסינו לבדוק בטאבו כדי לגלות מה השם שמופיע, והיה שם שמו של האיש הזה, בשלב הזה המשטרה אמרה שזה זה עניין אזרחי, ואני צריך לצאת מהבית וליצור קשר עם עורכי הדין שלי".

לאחר מכן הוא ניסה ליצור קשר עם המשטרה באינטרנט, אך קיבל את אותה תגובה. "הייתי בהלם לאחר שראיתי את הבית במצב שבו הוא היה, המשטרה לא האמינה שנעשתה כאן עבירה פלילית זה פשוט לא ייאמן" הוא אמר.

ה-BBC יצר קשר עם מחלקת ההונאה של משטרת בדפורדשייר, שהחלה בחקירה, מסתבר שמישהו השיג את רישיון הנהיגה ששימש להתחזות למייק הול, פרטים של חשבון בנק שהוקם על שמו כדי לקבל את כסף המכירה. הבית נמכר לבעלים החדש תמורת 131,000 פאונד על ידי האדם שהתחזה למייק הול.

עורכי הדין המעורבים בעסקת הנכס אמרו כי מתקיימת חקירת משטרה וכי הם לא מגיבים בשלב זה, "נמשיך לשתף פעולה עם המשטרה, ולעמוד בהתחייבויות המקצועיות שלנו", נמסר מהמשרד, שה-BBC בחר שלא לציין את שמו.

רישום המקרקעין שילם סך של 3.5 מיליון ליש"ט כפיצוי בגין הונאה בשנה שעברה. מטעם משרד הטאבו נמסר: "אנחנו עובדים עם מומחים ואנשי מקצוע, כמו עורכי דין, ומסתמכים עליהם ועל הבדיקות שהם מבצעים כדי לזהות ניסיונות הונאה להתחזות לבעלי נכסים, למרות המאמצים שלנו, בכל שנה אנו רושמים מספר קטן מאוד של עסקאות הונאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום