תיעוד מזעזע: קיצונים תוקפים באלימות את נכדי ראב"ד העדה"ח

שכונה תחת אימה: חבורת קיצונים מנהלת מבצע התעללות בילדיו של הרב שטרנבוך, בנו של ראב"ד העדה החרדית, על כך שהגיע לגור במתחם גולובנציץ. תוקפים את הילדים בדרכם לתלמוד תורה ומאיימים על אברכים שמנסים לעזור לילדים | צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה | כל הפרטים

יוסי שטארק | חדשות בארץ 15.11.2021 | 08:23

הקיצוניים תוקפים את נכדי הראב"ד צילום: מצלמות טאבטחה

מספר קיצונים אלימים מנהלים מבצע התעללות והתנכלות לנכדים של ראב"ד 'העדה החרדית' הגאון רבי משה שטרנבוך, כשבמסגרתו אף תוקפים פיזית את הילדים בדרכם לתלמוד תורה רמ"א בבית שמש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החרדים הקיצונים יונה אייכלר ושמעון טעפ מנהלים מאבק נגד אבי הילדים, הרב שטרנבוך, בנו של הראב"ד, זאת בגלל שעבר לאחרונה לדירה בשכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ' בבית שמש.

מספר עדויות הגיעו במהלך השבועות האחרונים ל'בחדרי חרדים', מהן עולה כי אותה חבורה אלימה מטילה אימה על משפחת שטרנבוך ומתנכלת גם לאלו המנסים לעזור לילדים מההתנכלות המתמשכת.

מדי בוקר יוצאים שלושת ילדיו של של הרב שטרנבוך משכונת 'רמת אברהם' לעבר התלמוד תורה בקרית הרמ"א בשכונת רמה ב' בעיר, בליווי אברכים מהשכונה המתנדבים לשמור עליהם מהבריונים שאורבים להם כמעט מדי בוקר.

 

אברכים שניסו לצלם את ההתנכלויות של הקיצונים, קיבלו איומים והודעת אימייל, בה צורפו הפרטים האישיים של המצלמים, פרטים על נשותיהם ומידע על המשפחה, משכיר וכתובות מגוריהם. כך גם צורפה גם תמונה מהאברכים המתנדבים לסייע לילדים.

בהודעת אימייל שנשלחה למספר אברכים בהזדמנויות שונות, הם גם כונו על ידי הקיצונים כ"שכנ"קים" - 'שוכני קברים'. 

אותם קיצונים מתנכלים למשפחת שטרנבוך, על רקע המאבק סביב שכונת 'רמת אברהם - גולובנציץ', כשלטענת מספר רבנים וגדולי ישראל, השכונה נבנתה עם מקום שיש בו דין של בית הקברות. מרבית גודלי ישראל קבעו כי אין חשש כזה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום