הנחה בתחנות הרכבת למביא כוס רב פעמית

חברת שטראוס זכתה במכרז של רכבת ישראל ותפעיל 50 דוכנים לממכר שתיה ומזון. מחיר כוס קפה יעמוד על עשרה שקלים | רוכשי קפה שיגיעו לדוכן עם כוס רב פעמית יקבלו הנחה

חיים שמואלי | רכב ותחבורה 17.11.2021 | 11:55

דוכן מכירה בתחנת רכבת צילום: רכבת ישראל

רכבת ישראל הודיעה הבוקר (רביעי) כי החל מעוד מספר שבועות, כל לקוח אשר יגיע לדוכנים המאויישים עם כוס רב פעמית, יקבל באופן אוטומטי הנחה של שקל על השתייה החמה אותה הוא ירכוש. זאת, כחלק מניסיונה של הרכבת לעודד צריכה המתחשבת בסביבה וצמצום השימוש בכלים חד פעמיים.

היוזמה החדשה יוצאת לדרך במסגרת מכרז שניהלה רכבת ישראל, בו זכתה חברת שטראוס קפה בי וי בזכיון הארצי להפעלת כ-50 דוכנים לממכר שתיה חמה, קרה, ודברי מאכל בתחנות הרכבת ברחבי הארץ. תקופת הזיכיון היא לשש שנים, ולרכבת תעמוד האפשרות להאריכו בארבע שנים נוספות.

במסגרת ההסכם, יפתחו מחדש דוכנים שנסגרו בחודשים האחרונים, וכן יוארכו שעות הפעילות בהם, כמו כן יפתח הזכיין דוכנים מאויישים בתחנות רכבת נוספות, בהן לא פעל עד היום דוכן מאוייש, וביניהן: יוקנעם כפר יהושע, מגדל העמק כפר ברוך, קיסריה פרדס חנה, פאתי מודיעין, רעננה דרום ואחיהוד.

עוד כולל ההסכם כי מחירה של כוס קפה בסיסית יעמוד על עשרה שקלים, ומחירו של בקבוק מים מינרלים יעמוד על שבעה שקלים. ההסכם ייכנס לתוקפו בשבועות הקרובים ועם כניסתו לתוקף תחל ההטבה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום