טרגדיה: הגאון רבי בועז קסלר זצ"ל נפטר מהמחלה

טרגדיה בבני ברק: הלך לעולמו הגאון רבי בועז קסלר זצ"ל מראשי ישיבת 'תפארת מרדכי' בעיר לאחר שחלה במחלה הקשה בחצי שנה האחרונה והוא בן 58. העמיד תלמידים רבים בדרך התורה והישר

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 23.11.2021 | 08:19

הגאון רבי בועז קסלר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'איכילוב' בתל אביב מגיעה הבוקר הבשורה הקשה והמרה על פטירתו של הגאון רבי בועז קסלר זצ"ל מחשובי מרביצי התורה בעיר בני ברק מראשי ישיבת 'תפארת מרדכי' לצעירים בעיר שחלה ל"ע במחלה הקשה והנוראה בחצי שנה האחרונה, והוא בן 58 בלבד.

רבים נשאו תפילות לרפואתו השלמה של הגאון רבי בועז בן שרה לאה פריידא, ביממה האחרונה שמצבו הוגדר קריטי הוסיפו לו את השם 'ראובן' כסגולה לרפואה אך למגינת כל לב לפנות בוקר הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

הגאון רבי בועז קסלר זצ"ל נולד בירושלים בכ"ג אייר תשכ"ג לאביו הרב יהודה שיבלחט"א ולאמו מרת שרה לאה ע"ה לבית יברוב שנפטרה לפני מספר שנים, בבחרותו למד בישיבת 'קול תורה' בירושלים הקטנה והגדולה שם עשה חיל בלימודיו. 

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרב נתן מאיר ולס מבני ברק. לאחר נישואיו למד בכולל בבית הכנסת התימנים ברחוב מהרש"ל בבני ברק שם שקד על התורה יחד עם עוד אברכים חשובים וצורבים.

במשך עשרות שנים שימש כר"מ בישיבה לצעירים 'תפארת מרדכי' בבני ברק שבראשות הגאון רבי יאיר שלמה זק"ש שם היה אהוב על תלמידיו בצורה מיוחדת, והגר"ב קסלר הרביץ תורה בשיעוריו הבהירים והמתוקים והעמיד המוני תלמידים בדרך התורה. 

תלמידיו מהעבר מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו של הרב קסלר, "היה אדם מיוחד מאוד, מאיר פנים לכל אדם בצורה בלתי רגילה, הדאגה שלו לתלמידים הייתה בצורה מופלאה, תלמיד שהיה מתקשה קצת מיד היה דואג שיתקדם, השיעורים היו נאמרים בבהירות ובהמחשה כך שכל בחור יכל להרגיש חלק ולחיות את השיעור, הוא היה מכנית חיות בלימוד, בשיעורים, חבל על דאבדין". 

תלמידיו מתקשים לעכל כי הר"מ האהוב שהיה ואיננו הלך לעולמו בשיא פריחתו התורנית והרבצת התורה שכה אהב. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים ונכדים הממשיכים בדרכו דרך התורה. 

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום