כך מתכוון סמוטריץ' להסתער על הרשויות המקומיות: "היום נתחיל"

מסתערים על הרשויות המקומיות: במפלגת 'הציונות הדתיות' מתכוונים להסתער על המוניציפלי בעוד פחות משנתיים, 'כל רגע' מפרסם הקלטה מדבריו של יו"ר המפלגה חה"כ סמוטריץ' שחושף את התוכנית שתחל קודם כל בהוצאת המפקד למפלגה "זה בדיוק הזמן להיערך" | פרסום ראשון

יאיר כלפה | פוליטי 24.11.2021 | 12:21

בצלאל סמוטריץ' במסיבת עיתונאים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש בראש מול ימינה: אחרי הפיצול בכנסת, בציונות הדתית נערכים לקרב הבא - הבחירות על הרשויות המקומיות בעוד שנתיים צפויים להיות סוערות. אחרי המהלך של מפלגת 'ימינה' שעדיין מחפשת בייס ציבורי, וכבר החלו לפני כחודש בפעילות ובגיבוש מטה לקראת הבחירות בעוד שנתיים, במפלגת הציונות הדתית צפויים כבר עכשיו לפתוח בפעילות לקראת הבחירות המוניציפליות שצפויות להיות יצריות במיוחד.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיעו הקלטה של יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' על התוכנית "היום נצא ציבורית עם המפקד, במהלך השבוע יעלה קמפיין, השאיפה שנצא עכשיו בעבודה קשה, נחרוש את הארץ נצרף דמויות מרכזיות ננסה להרים את הרוח לזקוף את הקומה לגבש לאדר ולבנות את הכוח הגדול שיוביל את המחנה הלאומי הרבה שנים קדימה".

סמוטריץ' מציין בדבריו כי תחילת המפקד עליו הוכרז לאחרונה אך התעכב משום מה, מגיע בעיתוי טוב לקראת הבחירות המוניציפליות, "זה בא לנו בתזמון טוב כי אנחנו נערכים כבר לבחירות המוניציפליות", תוך שהוא מציין כי "בחלק מהמקומות יש לנו נציגים, בחלק מנסים לאתר אנשים מתאימים". המפקד והבחירות לדבריו יחזקו את המפלגה לקראת הבחירות לכנסת שיבואו בהמשך, "המוניציפלי בונה את הארצי וההפך", ציין.

 

את הדברים אמר חבר הכנסת סמוטריץ' בקבוצת ווטסאפ פנימית במענה לתהיות של פעילי מפלגתו לגבי המפקד, שהוכרז על כוונתו כבר בסמוך להקמת הממשלה, והודיע כי היום הם מתכוונים לצאת באופן ציבורי ולפתוח את שורות מפלגתו. לפי דבריו, בסוף השבוע הקרוב כבר יתחילו בקמפיין בעיתונים, ברשתות החברתיות ובעלוני ואתרי המגזר הדתי-לאומי: "השאיפה כמובן זה שנצא עכשיו לעבודה קשה, נחרוש את הארץ, נצרף דמויות מרכזיות".

כזכור, לפני כשלושה חודשים, מרכז 'הציונות הדתית' אישר חוקה חדשה והכריז על יציאה למפקד ופריימריז. בחוקה נקבע, בין היתר, כי תוקם ועדה שתקבע את סדר הפריימריז, ולמעט המקום ה-10 כל חברי הרשימה יבחרו על ידי חברי המפלגה. בנוסף, הם אישרו עוד צירוף של כשבעים אנשים למרכז, בניהם הרב דרוקמן.

במפלגת 'עוצמה יהודית' של חה"כ בן-גביר, החברה בסיעתו של סמוטריץ', זעמו על החוקה וטענו שמרכז המפלגה הוא לא משותף, כך שלמעשה אין משמעות לפריימריז, ועל כך שלא התייעצו עימם קודם אישור החוקה.

מאז הצדדים לא הגיעו, ככל היודע, להסכמות. במקביל, במפלגת 'נעם', שחברה גם היא בסיעת 'הציונות הדתית', מקיימים בימים אלה מפקד, כדי להציב את עצמם בעמדה טובה יותר, במו"מ, כשיהיה, על המשך הריצה יחד.

במפלגת 'הציונות הדתית' מסרו בתגובה: "כאשר נצא למפקד נעדכן".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום