הרצוג בחר להדליק נר חנוכה בחברון; בשמאל תוקפים

חברי הכנסת מהשמאל תוקפים את בחירתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג להדליק נר ראשון של חנוכה במערת המכפלה שבחברון | "ההתנחלות בחברון סביב מערת המכפלה היא המקוממת ביותר. עצוב שהנשיא מעמיד אותה על ראש שמחתו"

מאיר גלבוע | פוליטי 24.11.2021 | 20:27

הרצוג בהדלקת נר חנוכה צילום: Amir Levy/FLASH90

החלטתו של נשיא המדינה יצחק הרצוג לקחת חלק בהדלקת נר ראשון של חנוכה במערכת המכפלה, גוררת מתקפה מצד חברי כנסת מהשמאל שזועמים על בחירתו של הנשיא לקחת חלק באירוע ביישוב היהודי בחברון. 

"בחירה מעניינת של נשיא המדינה הרצוג לפתוח את אירועי הדלקת נר ראשון של חנוכה: מערת המכפלה בחברון", צייץ העיתונאי יובל קרני בטוויטר. מייד לאחר מכן עדכן קרני כי הציוץ גרר תגובות נזעמות מצד חברי כנסת מ'מרצ'.

חברי הכנסת מוסי רז, גבי לסקי ומיכל רוזין בתגובה להחלטתו של נשיא המדינה: "נשיא צריך להיות דמות מאחדת. השליטה בחברון בכלל ובשטחים הכבושים בפרט שנויה במחלוקת פוליטית חריפה ביותר. מבין כל ההתנחלויות, ההתנחלות בחברון סביב מערת המכפלה היא המקוממת ביותר. עצוב שהנשיא מעמיד אותה על ראש שמחתו".

ח"כ עאידה תומא-סלימאן מהרשימה המשותפת ביקרה אף היא את הרצוג: "הנשיא החדש, שמגיע כביכול 'מהשמאל', עסוק מאז תחילת כהונתו בהכשרת הפשע והגזל של ההתנחלויות. ‏אך אין מה להיות מופתעים. גם מפלגתו, מפלגת העבודה, וגם מפלגת ״השמאל״ מרצ שותפות בהרחבת ההתנחלויות והעמקת הכיבוש מתוקף שותפותן בממשלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום