מאה שערים: הרבי מתולדות אברהם יצחק ערך שבע ברכות סגור לנכדת אחיו

הקשר המיוחד בין הבת מתולדות אהרן, לדודה מתולדות אברהם יצחק, הוביל לשמחת שבע ברכות משפחתית כשהאחים האדמו"רים יושבים זה לצד זה במשך שעה ארוכה ומשוחחים | כל הפרטים מהמפגש הנדיר שנערך בפתח הילולת אביהם זצ"ל שהסתלק לפני 25 שנה 

משה ויסברג | חרדים 24.11.2021 | 20:37

האדמו"רים מתולדות אהרן ותולדות אברהם יצחק צילום: בחדרי חרדים

גם זקני שכונת מאה שערים לא זוכרים אירוע נדיר שכזה, היום (רביעי) בשעות אחר הצהריים הגיעו כל האחים לבית 'תולדות' למעונו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שם נערכה שמחת שבע ברכות לנכדת האדמו"ר מתולדות אהרן. 

ל'בחדרי חרים' נודע כי בתו של הרבי מתולדות אהרן הרבנית רבינוביץ שחיתנה את בתה נמצאת בקשר מיוחד עם דודתה הרבנית מתולדות אברהם יצחק שתחי' והרבנית החליטה לערוך שבע ברכות משפחתי בביתה. 

לשמחה הגיעו האדמו"רים מתולדות אהרן, מבקשי אמונה, נחלת אהרן והאח הגאון רבי משה קאהן ראש ישיבת תולדות אהרן שאף כובד בברכת המזון בשחה. 

מדובר כאמור בשמחה נדירה שב לראשונה מאז עלו האחים על כס האדמו"רות לפני חצי יובל שנים אירח הרבי מתולדות אברהם יצחק שבע ברכות לנכדת אחיו. 

הרבי מתולדות אברהם יצחק השבוע בחתונת נכדת אחיו הרבי מתולדות אהרן. צילום: אברומי ברגר

בנר שלישי של חנוכה יציינו בחצרות במאה שערים חצי יובל שנים להסתלקותו של האדמו"ר בעל ה'דברי אמונה' מתולדות אהרן זצ"ל, שהשאיר אחריו אלפי חסידים בראשות בניו האדמו"רים שהתפצלו כזכור לשתי חצרות לאחר בחירות. 

במהלך השמחה שנערכה ללא צילומים כלל וכלל, שוחחו האחים האדמו"רים במשך זמן רב בדברי תורה, אחד הנוכחים שהורשה להשתתף מספר 'לבחדרי': זה היה מעמד מיוחד, נכון שהאדמו"רים מגיעים לשמחות אך שבע ברכות כזה טרם היה. 

כזכור, החתן הוא נכד האדמו"ר ממכנובקא בעלזא והאדמו"ר משאץ שהם המחותנים לא השתתפו בשבע ברכות שהיה רק במסגרת משפחתית נדירה. 

הרבי בעל ה'דברי אמונה' מתולדות אהרן זצ"ל. צילום: ארכיון

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום