ההקלטה שהביכה את נתניהו: "כל המדינה מדברת על זה"

במהלך עדותו של עד המדינה ניר חפץ, הושמעה היום הקלטה באולם ביהמ"ש ובה נשמע יאיר נתניהו דורש מחפץ שיפעל ב'וואלה' כדי שיפרסמו הבהרה על ידיעה רגישה. במהלך ההקלטות, הביע נתניהו הבן חשש לדבר עם מנכ"ל האתר בעצמו: "אני לא יודע אם אני יכול לדבר איתו ישירות"

מאיר שלם | פוליטי 24.11.2021 | 23:49

יאיר נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

עדותו של עד המדינה ניר חפץ, לשעבר יועצו הקרוב של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, הגיעה ליומה השלישי. במהלך הדיון היום (רביעי), נשמעה הקלטה שהביכה את בנימין נתניהו.

בדיון הושמעה שיחה בין חפץ ליאיר נתניהו, כשזה דרש שאתר 'וואלה' יפרסמו הבהרה בעניין, חודש וחצי אחרי פרסום אייטם שנוסח באופן מעורפל ונתניהו הבן חשש שיקשרו אותו אליו. ההקלטות פורסמו ב'חדשות 12'.

יאיר נתניהו: "ניר, תגיד, אני רוצה לשאול אותך מה קורה עם וואלה?", חפץ השיב: "וואלה, הוא מתעקש שמה שזה רק יעשה, שזה רק...".

נתניהו הבן נשמע זועם: "איזה חוצפה! אתה יודע מה? תגיד לו, אז אני לוקח פה... שזה רק יעשה ויפגע בנו, אז אני מוכן לקחת את הסיכון שזה יפגע בנו. כל המדינה מדברת על זה ולוקחים את הסיפור הזה בוואלה בתור הוכחה".

"הם לא יגידו לי מה טוב בשבילי. שלא יבלבל את המוח. שיגיד אני רוצה לדפוק אתכם, אין בעיה, ואז אנחנו נכנסים למלחמה עם וואלה, ושאול אלוביץ' יודע, או-קיי, פתחת איתנו חזית ואתה, נוני מוזס מבחינתנו סבבה... זה מה שרוצה, סבבה זה מה שיהיה".

לאחר שחפץ אישר כי ידבר עם המנכ"ל ישירות, אמר יאיר נתניהו: "לא עם המנכ"ל הזה. תגיד, המנכ"ל שלך לא מוכן, הוא עושה לי בעיות, אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה, אתם עשיתם בלי... בעקיפין בלי...".

ניר חפץ: "אתה רוצה שאני אשלח לך את הנייד של שאול ותסמס לו?", ויאיר השיב: "אני לא יודע אם אני יכול לדבר איתו ישירות". ניר חפץ: "לא, עדיף בעצם שלא. עזוב אל תדבר איתו, לא טוב, לא טוב".

יאיר נתניהו: "תשמע, אם לא תהיה ברירה, אני אדבר איתו ישירות. אתה יודע מה? אני אשאל את אמא שלי, היא לפניי פה, חכה שנייה, אני אשאל אותה...".

לאחר השמעת ההקלטה, בית המשפט העיר כי התערבותו של נתניהו בעניין אישי הקשור לבנו לגיטימית וסבירה, ובפרקליטות לא השיבו כי הטון של נתניהו מסגיר את העובדה כי הוא סבור שאלוביץ' חייב לו ופוחד ממנו, בשונה מכלי תקשורת אחרים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום