שבעה רופאים המתנגדים לחיסונים התאספו לכנס קורונה, ונדבקו בנגיף

שבעה רופאים בפלורידה שמתנגדים לחיסוני הקורונה, ונטלו במשך כמה חודשים תרופה הניתנת לטיפול בתולעים טפיליות, שלא הוכחה כיעילה מול הקורונה, קיימו כנס בנושא ונדבקו כולם 

יענקי פרבר | חדשות בעולם 25.11.2021 | 09:56

אילוסטרציה צילום: pixabay

שבעה רופאים, תושבי פלורידה, חלו בנגיף הקורונה, כולל רופא בן 71 שטיפל בעצמו ובאשתו באיברמקטין, תרופה לטיפול בתולעים טפיליות כבר 16 חודשים, שנטען כי היא יעילה גם לטיפול בנגיף קורונה, אך הדבר לא הוכח במחקרים והיא גם עלולה להיות מסוכנת אם לוקחים ממנה כמות יתירה.

ד"ר ברוס בורוס, בן 71 מפלורידה, אמר כי הוא ואשתו נוטלים את התרופה נגד תולעים טפילים במשך 16 חודשים. "אני לוקח איברמקטין במשך 16 חודשים, אשתי ואני, מעולם לא הרגשנו בריאים יותר בחיינו", כך על פי הדיווח ב'דיילי ביסט'.

מארגן פסגת הקורונה בפלורידה, ד"ר ג'ון ליטל, אמר ל'דיילי ביסט' כי "בורוס ושישה רופאים נוספים חלו בתוך ימים". בכנס השתתפו בין 800 ל-900 איש. על פי הדיווחים, בורוס חולה מאוד, על פי מקורות המקורבים לקרדיולוג ששוחחו עם האתר, בורוס מטפל בעצמו בבית.

לפי הדיווחים הוא החל ליטול איברמקטין כפרויקט מחקר אישי בקיץ שעבר ונתן אותו למספר חולים, כולל אביו. אביו בן ה-97 בחר מאוחר יותר להתחסן מפני נגיף הקורונה ובורוס טען שאביו עבר שטיפת מוח, וכי הוא חשב להעניש את אביו במכות בגין מעשהו.

בורוס הפסיק לתת לאביו את האיברמקטין לאחר שגילה שהוא מחוסן, ומאוחר יותר האשים את החיסון כאחת הסיבות שאביו מת (בגיל 97). הרופא שארגן את הכנס דיווח גם ש'כולם עד כה' טופלו באיברמקטין, והוא עצמו השתמש בו על 2,000 חולים, וכי 'ברוס מסתדר טוב'.

יצוין כי ה-FDA והמרכזים למחלות ומניעתן, ממליצים לא להשתמש באיברמקטין כטיפול בקורונה, מכיוון שאין הוכחות שהתרופה מרפאה חולים או מגנה עליהם מפני הנגיף.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום