בנייני האומה כמרקחה: יריד ספרי החסידות המסורתי בעיצומו

יריד ספרי החסידות המסורתי י"ט כסלו, שבוטל בשנתיים האחרונות עקב נגיף הקורונה, חוזר ובגדול ● יותר מאלף ספרי חסידות במחירי יריד חד פעמיים ● נצלו את ההזדמנות והעשירו את ארון הספרים ● בין המבצעים מחירים חסרי תקדים ואפילו, חמש ב- 100

אליקים דהן כתבה מקודמת | חרדים 23.11.2021 | 10:28

יריד הספרים צילום: שוקי סטודיו

כולנו מכירים את רשת ספרי אור החיים. חנויות הרשת הפרוסות בכל רחבי הארץ, מייצגות היטב את מהותו של עם הספר ואת אהבתו וחיבתו הרבה לספרי הקודש. ב'אור החיים' ניתן למצוא ספרים בכל נושא תורני שניתן להעלות על הדעת. מגוון הספרים העצום פונה לכל עדה ומגזר בעם ישראל, והרשת היא המקום הראשון שיהודי חושב עליו, כאשר הוא זקוק לספר קודש מכל סוג שהוא.

לחצו כאן למעבר ליריד הספרים הדיגיטלי>>>

אחד מהאירועים המזוהים ביותר עם 'אור החיים', הוא כמובן יריד ספרי החסידות בי"ט כסלו שכבר הפך למסורת אהובה וזכה לכינוי "שבוע הספר החסידי" היריד כולל מבצעים והנחות ענק בסדר גודל שניתן למצא רק בו, על מגוון ענק של ספרים וסטים מלאים בחוכמת ותורת החסידות. הציבור מצפה וממתין ליריד כל שנה על מנת לחדש ולרענן את אוצר הספרים שלו. בזמן היריד הקונים ממלאים עגלות סופר עמוסות ספרים, פשוטו כמשמעו.

כמובן שבתקופת הקורונה לא היה ניתן לערוך יריד המוני שכזה בהשתתפות אלפי אנשים, אבל ברשת ספרי אור החיים לא ויתרו על הצורך של הציבור והמירו את ההתכנסות האדירה בעשרות התכנסויות קטנות על פי הנחיות צווי הקורונה. כך נולד היריד במקביל בכל סניפי רשת ספרי אור החיים, והביא לציבור הלקוחות את המבחר והמחירים של היריד - עד הבית.

פתרון נגיש ונוח נוסף קיים בדמות אתר חדשני ומתקדם המכיל גם את כל הספרים המשתתפים ביריד, כולל תיאור והסבר מפורט על כל אחד. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להיכנס ולהזמין, ותוך יומיים בלבד הספרים יגיעו אל פתח דלתכם. האתר כבר עכשיו רושם הצלחה אדירה וההזמנות זורמות מכל קצוות הציבור, ובנוסף קיים מוקד טלפוני המאפשר לבצע הזמנה מתוך קטלוג.

עם הקלת ההגבלות על התקהלויות במבנה סגור, התאפשר למוסד לקיים את היריד באופן פיזי, על פי הנחיות משרד הבריאות. אך בעקבות ההצלחה של היריד בחנויות, הוא יתקיים במתכונת היברידית: היריד המרכזי בבנייני האומה חוזר בגדול - ארבעה ימים של מבצעים חסרי תקדים, עד חמישה ספרים במאה שקלים בלבד! במקביל, באותו זמן ייערך יריד נוסף בכל חנויות ספרי אור החיים - עשרים ושלושה מוקדים בו זמנית. היריד ייערך גם באתר החדשני והמתקדם של 'אור החיים'. בכל הפלטפורמות יוצעו ספרי חסידות לכל המשפחה, במבצעים מדהימים שאסור לפספס.

יריד ספרי החסידות הענק של 'צמאה' ורשת ספרי אור החיים יתקיים בבנייני האומה:

גברים - מוצ"ש וישלח ט"ז בכסלו, ראשון י"ז בכסלו ושני י"ח בכסלו.

נשים - שלישי י"ט בכסלו ורביעי כ' בכסלו.

היריד יתקיים בין השעות 11:00 בבוקר ועד 01:00 בלילה ובמוצ"ש החל מהשעה 20:00.

הכניסה למתחם בתשלום סמלי של 10 ש"ח. התשלום ביריד מתבצע באשראי, במזומן ובכרטיספר. ישנה אפשרות למשלוחים בתשלום לכל חלקי הארץ.

יריד ספרי החסידות יתקיים גם בכל סניפי רשת ספרי אור החיים ובאתר (sifreiorhachaim.co.il), החל מראשון י"ז בכסלו ועד לחמישי ה' בטבת, בהתאם לשעות פעילות החנויות.

אל תחמיצו את ההזדמנות, נצלו עכשיו את המבחר העצום של ספרי חסידות לכל המשפחה, מכל ההוצאות המובילות. המוגשים לכם לכבד היריד במחירים של פעם בשנה.

לחצו כאן ותיהנו מהמחירים שניתן להשיג רק ביריד החסידות הגדול בעולם>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום