נס חנוכה: הפצוע הקשה בפיגוע שוחרר מטיפול נמרץ

9 ימים לאחר שנפצע קשות בפיגוע הירי בעיר העתיקה, אהרון יהודה אימרגרין משוחרר מיחידת הטיפול נמרץ ומועבר למחלקה רגילה • משפחתו: "מודים לקב"ה. אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה" 

יוסף ריס | חרבות ברזל 29.11.2021 | 19:24

פיגוע הדקירה בעיר העתיקה צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

נס חנוכה. אהרון יהודה אימרגרין, שנפצע באורח קשה בפיגוע הירי בסמוך לכותל המערבי שהתרחש בבוקרו של יום ראשון בשבוע שעבר - שוחרר מטיפול הנמרץ בבית החולים שערי צדק. מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שורץ מעדכן הערב (שני) כי מצבו הולך ומשתפר וכי הוא שוחרר מטיפול נמרץ למחלקה רגילה. "צפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים", ציין שוורץ. 

בני משפחתו של אימרגרין מסרו לאחר ההודעה על שחרורו מטיפול הנמרץ: "אנו מודים לקב"ה על השיפור במצבו ומודים לרופאים והאחיות בשערי צדק על הטיפול המסור. אנו מבקשים מהציבור להתפלל להחלמתו המלאה ושיקום על רגליו ויוכל ללכת. שמו לתפילה אהרון יהודה בן טובה לרפואה שלמה".

 

כזכור, לאחר שנפצע בפיגוע בעיר העתיקה לפני כשמונה ימים, פונה אימרגרין בבהילות לחדר הניתוח בשערי צדק כשמספר קליעים בכל חלקי גופו, ובמצב לא יציב עם הכרה מעורפלת. "הפצוע טופל במנות דם, והכנסנו אותו בדחיפות לחדר הניתוח, שם ייצבנו את מצבו", עדכן אז הד"ר אלון שוורץ. לאחר הניתוח הועבר אהרון יהודה אימרגרין לבדיקת סיטי שלאחריה הועבר ליחידה לטיפול נמרץ. וכאמור, הערב הוא שוחרר והועבר למחלקה רגילה. 

בפיגוע נרצח כזכור הבחור החתן אליהו דוד קיי הי"ד, שעמד חודשים ספורים לפני נישואיו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום