גפני נגד הנדל: "לבן גוריון היה כבוד - הוא ישב כמו פריץ, בלי כיפה"

פגישת הרבנים האדמו"רים עם שר התקשורת הנדל שפורסמה אמש לראשונה ממשיכה לייצר כותרות. לאחר שהשר דרעי תקף את התנהלותו של השר בפגישה, מצטרף חבר הכנסת גפני לביקורת ותוקף בחריפות את הנדל: "לא מתאים להיות שר, אפילו לא חבר כנסת". צפו

ארי קלמן | פוליטי 30.11.2021 | 15:08

משה גפני//יועז הנדל צילום: פלאש 90

חשיפת 'בחדרי חרדים' ממשיכה לעורר סערה. לאחר יו"ר ש"ס דרעי, גם חבר הכנסת משה גפני תוקף בבוטות את שר התקשורת יועז הנדל על התנהלותו במפגש עם האדמ"ורים והרבנים אתמול (שני) בלשכתו, פגישה שעסקה בנושא הטלפונים הכשרים.

בנאום במליאה תקף חבר הכנסת גפני והתייחס לפגישת האדמו"רים והרבנים עם שר התקשורת הנדל, "אני מדבר על ההתנהגות שלו, שר בממשלה שאני לא יודע בדיוק מי עומד מאחוריו, הוא דיבר בשחצנות וחוצפה".

 

לדברי גפני, "הוא דיבר עם רבנים ואדמו"רים גדולים שמאחוריהם עומדים אלפי משפחות שמקבלים את המרות שלהם ומקבלים את האנשים כאוטוריטה", הדגיש גפני ותקף את השר הנדל, "הוא דיבר איתם כל כך לא יפה".

גפני התייחס לפארסה של הנדל שציטט בשם "החפץ חיים" את משל העגלה הריקה מול העגלה המלאה ואמר לגדו"י "אני העגלה המלאה", לדברי גפני במליאה, "הוא אפילו לא ידע מי אמר את המשל של העגלה הריקה והמלאה, זה היה עם החזון איש ובן גוריון".

"לבן גוריון לפחות היה לו את הכבוד לבוא לחזון איש הביתה בבני ברק", הוסיף גפני לתקוף את התנהלותו של השר יועז הנדל, "הוא ישב כמו איזה פריץ בלי כיפה עם מילים נוראיות, את מי הוא מייצג שהוא נכנס לתקווה חדשה?", תהה גפני, והפטיר, "בגלל שלא היה לו אפשרות אחרת".

לסיום אמר חבר הכנסת גפני: "לא מקובל דבר כזה, לא מדברים בצורה כזאת, הוא לא מתאים להיות שר בממשלה, אפילו לא חבר כנסת".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום