הרופא שנדבק בזן החדש תוקף את משרד הבריאות

"התחקירים מתנהלים בצורה כל כך חובבנית אחרי שנתיים שאנו מסתובבים עם המגפה הזו. היה ברור באיזשהו יום שיופיע וריאנט", כך תוקף הד"ר דני אליאן מ'שיבא' שנדבק בזן החדש. הוא תוהה: "למה במצב של פניקה צריך לירות לכל הכיוונים ולהכניס לבידוד משפחה שלמה בלי שום הצדקה?"

קובי עוזיאלי | בריאות 30.11.2021 | 21:25

מחלקת קורונה בבית החולים שיבא צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

רופאים בבית החולים שיבא תל השומר נדבקו בווריאנט הקורונה אמיקרון שהתגלה לאחרונה בדרום אפריקה, ועורר בהלה רבה ברחבי העולם. ד"ר דני אליאן, קרדיולוג מצנתר בכיר בבית החולים הנמנה עם הנדבקים במוסד הרפואי, שוחח עם ענת דוידוב ברדיו 103fm ותקף בחריפות את מערכת הבריאות.

"מבחינה בריאותית אני בסדר, אך קצת מותש מהבלגן שעובר עליי ועל משפחתי מאז שאובחנתי כמאומת", סיפר ד"ר אליאן והוסיף: "אני מופתע לרעה מההתארגנות של משרד הבריאות לאירוע צפוי אחרי שנתיים של מגפה. חיכיתי שמן הסתם כל סדרת התחקירים ובטח כל ההוראות שקיבלנו יהיו הרבה יותר מסודרות, ולא שאחד ששואל לא יסתור את השני אחרי שעתיים. עד לפני רבע שעה לא ידעתי איפה אני נמצא ואיפה משפחתי. ברגע שנמצאתי חיובי בבדיקה בבית החולים התחלנו לקבל הודעות לא מסודרות לטלפון שלי ושל אשתי, וכל פעם הודעה עם נוסח אחר".

"כשהתחלנו את הסיפור לפני יום, אמרו לי שאשתי צריכה להיות שבוע בבידוד ולעשות בדיקת PCR. היום היא מקבלת סמס שהיא צריכה להיות בבידוד שבועיים", סיפר והוסיף: "איך זה יכול להיות שהיא מקבלת שלושה ימים יותר ממני כשאני החולה והיא הבריאה? התקשרתי למשרד הבריאות, אמרו שאשתי משוחררת מבידוד עכשיו ומיד, לא עוד שבוע. היא אמרה שהיא מסתכלת בנתונים והיא משוחררת עכשיו. אם מישהו מתקשר ועושים בירורים, אני לא חושב שכל כך מסובך שכל הנתונים יהיו מעודכנים ולא ישתנו כל רגע".

"התחקירים מתנהלים בצורה כל כך חובבנית"

בהמשך דבריו, גינה בחריפות את התנהלות משרד הבריאות עם הווריאנט החדש: "התחקירים מתנהלים בצורה כל כך חובבנית אחרי שנתיים שאנו מסתובבים עם המגפה הזו. היה ברור באיזשהו יום שיופיע וריאנט. למה במצב של פניקה צריך לירות לכל הכיוונים ולהכניס לבידוד משפחה שלמה בלי שום הצדקה? אני מבין את הפניקה, אך היא חייבת להיות מאורגנת. אשתי במעצר פה שבועיים, אם היא הייתה מתנהגת לפי משרד הבריאות היא הייתה יוצאת עכשיו. צריך להתארגן בזמן, היה מספיק זמן להתארגן, צריך ללכת בהיגיון ולחשוב. אפשר להקדיש קצת יותר מחשבה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום