האיום של מפלגת 'ימינה' על מרב מיכאלי

שרת התחבורה מרב מיכאלי מקדמת תיקון לתקנות תעבורה, שיאפשר תשלום עבור נסיעה מיוחדת ע"י כל נוסע, ואם הוא יעבור הוא ייפתח פתח גם לרשויות מקומיות לגבות כסף עבור נסיעות בשבת | גורמים ב'ימינה' מאיימים: "היא צריכה להחליט אם היא רוצה את הממשלה או לא"

מאיר שלם | פוליטי 30.11.2021 | 21:18

אילוסטרציה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

משבר בקואליציה? שרת התחבורה מרב מיכאלי מקדמת תקנה שעשויה להיות פתח עבור רשויות מקומיות, כדי לגבות כסף עבור נסיעות בשבת. במפלגת 'ימינה' זועמים ומאיימים.

על פי הדיווח ב'גלובס', שרת התחבורה מיכאלי מקדמת תיקון לתקנות במשרדה, שיאפשר תשלום עבור נסיעה מיוחדת ע"י כל נוסע, בניגוד למצב כיום שבו מדובר בתשלום עבור כל הנוסעים יחדיו.

אומנם התיקון לא מעלה את עניין השבת, אך אם התיקון יעבור הוא יאפשר נסיעה בתשלום בכל רכב הסעות גם בשבת, וכך ייפתח פתח גם לרשויות מקומיות לגבות כסף עבור נסיעות בשבת.

במפלגת השלטון 'ימינה', שמחזיקה בווטו על ענייני דת ומדינה לא הורידו את הנושא מהשולחן, אך לא אוהבים את ההחלטה, שעשויה להפנות עליהם עוד לחץ מהציבור הימני-דתי, ומאיימים לפרק את הממשלה.

‏גורמים במפלגה אומרים: "מרב מיכאלי צריכה להחליט אם היא רוצה את הממשלה הזו או לא. תחבורה ציבורית בשבת היא לא משהו שנעבור עליו לסדר היום".

מיכאלי יכולה לכאורה לקדם את התיקון גם ללא הסכמות עם 'ימינה', אך במפלגה מבהירים כי אם התיקון יעבור הוא עשוי לערער את יציבות הממשלה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום