מנחם טוקר מסתייג מדבריו: "החרפה שקרתה אמש"

השדרן מנחם טוקר מסתייג מדברים שכתב מוקדם יותר היום להגנתו של הזמר האמריקאי שהופיע אמש במעורב בירושלים ואומר כי צריך לקום גוף בראשות גדולי ישראל שיפקח על התחום

מאיר גלבוע | חדשות בארץ 30.11.2021 | 22:53

מופע השקה משה קליין צילום: יהודה ארגמן, יניב יצחק.

בעקבות הביקורת הנוקבת על דברים שכתב, כשיצא להגנת הזמר האמריקאי מרדכי שפירא, שכיכב אמש (שני) במופע שנערך תוך פריצות בבנייני האומה בירושלים, שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר מסתייג מדבריו, ומפרסם ציוץ חדש, בו הוא מודה שהאירוע אמש חרג מגבולות הטעם הטוב, ומציע להקים גוף בראשות גדולי ישראל.

"20 שנה נאבקים העסקנים בהופעות", כותב השדרן הוותיק, "מה שגרם לשוואקי, פריד, ריבו, שפירא וכו' להופיע רק במעורב". לדברי טוקר, "למעט הקונספט המוצלח של ההופעות לגברים בלבד, הכול מעורב!" 

שדרן קול חי כותב כי "הגיע הזמן להקים גוף שאמון על גדולי ישראל שליט"א ושיכשיר הופעות עם תוכן ופיקוח ראוי (לא החרפה שקרתה אמש). הדור משווע לשירה יהודית כשרה!!", כך טוקר בטוויטר.

"מרדכי שפירא הוא חידוש מרענן במוסיקה", כתב טוקר מוקדם יותר, בציוץ שנמחק בהמשך, בהתייחסו לפרסום המאמר הבוקר ב'בחדרי חרדים' בו הובאה ביקרות נוקבת על האירוע המעורב, לדברי טוקר לזמר האמריקאי יש "קול מעולה, סגנון חדש והוא עדיין ישיבתי".

טוקר המשיך לפאר את הזמר האמריקאי שהופיע אמש באירוע מעורב לחלוטין בו נפרצו כל גדרי הצניעות: "הבחור גובה כ-15 אלף דולר לאירוע ותפוס כל ערב מה שמוכיח את הצלחתו להתחבר לצעירי הדור המאתגר שלנו". לדברי שדרן 'קול חי', "מי שיש לו בעיה עם זה (ועם מופעי צמאה) שיתמודד. הצעירים מצביעים ברגליים. תם עידן חרם על הופעות ואיומי עסקונה". בהמשך כאמור מחק טוקר את הציוץ המדובר.

בכיר חרדי התייחס לדבריו של מנחם טוקר על ההופעה אמש ואמר כי "דבריו אינם מקובלים, מדובר בפריצות של ממש, נגד ההלכה. קשה להבין איך אדם שאלה דעותיו משדר ברדיו חרדי".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום