גינוי חריף: שדרנית השוותה את פרויקטור הקורונה לרופא הנאצי

השדרנית השוותה את אנתוני פאוצ'י, הרופא הבכיר שאחראי על המאבק בקורונה בארה"ב, ליוזף מנגלה, הרופא הנאצי שערך ניסויים באסירים במחנה ההשמדה אושוויץ

יענקי פרבר | חדשות בעולם 1.12.2021 | 08:50

ד"ר אנתוני פאוצ'י צילום: wikipedia

שדרנית ברשת 'פוקס ניוז' האמריקאית, לארה לוגן, השוותה את ד"ר אנתוני פאוצ'י, פרויקטור הקורונה של הבית הלבן, לרופא הנאצי הידוע לשמצה שערך ניסויים באסירים במחנה ההשמדה אושוויץ, יוזף מנגלה. מוזיאון אושוויץ גינה את האמירה וכינה אותה 'מבישה'.

"זה מה שאנשים אומרים לי, שהוא לא מייצג עבורם את המדע", אמרה לוגן על פאוצ'י, היועץ הרפואי הראשי של הנשיא ג'ו ביידן, שהפך לשעיר לעזאזל, מכיוון שהוא העדיף הגבלות בשל נגיף הקורונה. "הוא מייצג את יוסף מנגלה, הרופא הנאצי שעשה ניסויים ביהודים במלחמת העולם השנייה ובמחנות הריכוז. ואני מדברת על אנשים בכל העולם שאומרים את זה". כתבה בחשבון הטוויטר שלה.

מוזיאון אושוויץ כינה את ההשוואה "מבישה" בהצהרה ביום שלישי. "ניצול הטרגדיה של אנשים שהפכו לקורבנות של ניסויים רפואיים פליליים באושוויץ בוויכוח על חיסונים, מגיפה ואנשים שנלחמים למען הצלת חיי אדם הוא מביש", נכתב בחשבון הטוויטר של המוזיאון. "זה חוסר כבוד לקורבנות וסימפטום עצוב של דעיכה מוסרית ואינטלקטואלית".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום