3 הטעויות היקרות של המשקיעים החרדים ברכישת קרקע

חרדים רבים ממהרים בחודשים האחרונים לרכוש קרקעות פרטיות באזור פרדס חנה - בירת הנדל"ן הרותחת של המדינה מתוך מחשבה על עתיד המשפחה והילדים. אבל כדי ליהנות מאקזיט מהיר ברווח של מאות אחוזים, חשוב להיזהר מ-3 הטעויות שעלולות לעלות לכם ביוקר

אליקים דהן | כלכלי | תוכן שיווקי 6.1.2022 | 14:29

קרקעות בפרדס חנה צילום: מתוך ערוץ החברה ביוטיוב

מפת הנדל"ן לא משקרת: אזור פרדס חנה כרכור הפך בשנים האחרונות לאחד ממוקדי המשיכה החדשים של המשפחות הישראליות. השילוב האידאלי בין הקירבה למרכז לבין איכות החיים הכפרית, מוביל להגירה חיובית מתמשכת לאזור וגורם למחירי הנדל"ן לזנק מעלה במאות אחוזים.

גם המשקיעים הזריזים גילו את הפוטנציאל הייחודי של הביקושים הגבוהים בפרדס חנה והם ממהרים עכשיו לנצל את ההזדמנות ולרכוש בו את הקרקעות הפרטיות האחרונות שעדיין נותרו למכירה. לדברי מומחי חברת קרקעBUY, שמובילה את שוק מכירת הקרקעות בצפון פרדס חנה - רק לפני 15 שנה מחיר הקרעות היה 390 למ"ר ועד היום הוא זינק כבר בלמעלה מ-400%. לכולם ברור שעליית ערך הקרקעות באזור לא רק שלא תעצור, אלא שהיא עומדת לנסוק בקרוב לגבהים שטרם נראו.

לצאת לפנסיה מוקדמת

הימים בהם רכישת קרקע פרטית נחשבה להשקעה ספקולטיבית נועזת שרק יזמי נדל"ן מנוסים ידעו איך לבצע אותה במיומנות ולהפיק ממנה רווחים עוצרי נשימה, חלפו מן העולם. היום גם המשקיעים הישראלים הקטנים כבר יכולים לרכוש בביטחון קרקע פרטית משתלמת שתהיה רשומה על שמם בטאבו ותאפשר להם בעתיד לממש את ההשקעה במחירי שיא.

אבל כדי ליהנות מאקזיט מהיר ברווח של מאות אחוזים, חשוב להיזהר מ-3 הטעויות שעלולות לעלות לכם ביוקר:

מפחדים להרוויח – יש משקיעים שמרנים שמוותרים על ההזדמנות לפוטנציאל הרווח הגבוה של רכישת קרקע פרטית, כי הם מאמינים שהשקעה טובה צריכה להניב תשואה נמוכה ובטוחה. אלו משקיעים שיעדיפו לסגור את כספם בבנק, גם במחיר זה שהכסף פשוט "ילך לישון", במקום שייצא "לעבוד בשבילם".

מנגד, משקיעים שחושבים בגדול על אקזיט אמיתי ורוצים לממש את השאיפה לביטחון כלכלי שיאפשר גם להם לצאת לפנסיה מוקדמת, לא נותנים לחששות לנהל אותם. הם מתקדמים בנחישות ופועלים במהירות.
צהוב עולה – משקיעים חסרי ניסיון עלולים לרכוש קרקע פרטית מבלי לבדוק את הצבע שלה בתוכנית הפיתוח העירונית. ערכה של הקרקע החדשה שתרכשו, יזנק מעלה בצורה חדה כאשר היא תופשר. לכן חשוב לבחור אך ורק קרקע שמסומנת כ"קרקע צהובה", המיועדת בעתיד לפיתוח עירוני.

רוכשי הקרקעות באזור הצפוני של פרדס חנה, הקרוב לאיזורי המגורים, מבינים שהעירייה תרצה לשמור על "רצף הבנייה", ותשקיע בעתיד בפיתוח הקרקעות שלהם. מומחי חברת קרקע BUY, מצביעים על היתרונות של הקרקעות באזור – הן צמודות למרכז ביג השוקק, שהופשר בשנים האחרונות וקרובות ל"מתחם אילנות", אזור התעשייה החדש במקביל לפארק תעשייה קיסריה – שהופשר לאחרונה.

אבא ואמא – בשוק צצות היום חברות שמציעות למכירה קרקעות במחירים זולים ומפתים. במרבית המקרים אלו אינן קרקעות צהובות ולא מתוכננות להפשרה בעתיד הנראה לעין. מחירי הקרקעות הצהובות והאטרקטיביות באמת, מתחילים בסביבות 120 אלף שקלים לפחות והם מעידים על ההיתכנות העתידית של ההפשרה. חשוב לרכוש את הקרקע רק מחברה מבוססת, מוכרת וידועה שיש לה "אבא ואמא" כמו חברת קרקעBUY, שצברה לזכותה מוניטין וניסיון רב במכירה מוצלחת של קרקעות באזור.

לחברה תקן שמאי 22 ועורכי הדין שלה מעודכנים בכל השינויים האחרונים בחוק כדי להבטיח גם לכם חוויית רכישה בטוחה ואמינה, שתאפשר לכם לא רק לעשות אקזיט נדל"ני ברווחים עצומים, אלא גם לממש את ההשקעה שלכם כשתירצו. אין צורך להמתין להפשרה – תוכלו ליהנות מעליית הערך של הקרקע שלכם ולמכור אותה בכל עת.

מתי הזמן הכי טוב לרכוש קרקע פרטית?

פתגם ידוע אומר ש“הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים. הזמן הבא הכי טוב, הוא עכשיו.” גם אם לפני 20 שנה לא רכשתם קרקע פרטית, אין לכם מה להצטער שהפסדתם את עליית המחירים. הזמן הבא הכי טוב לרכוש את הקרקע הפרטית שלכם – הוא היום.

הקרקעות נמכרות כיום בסכום של 149,000 ש"ח בלבד וערכן צפוי להמשיך לעלות באופן משמעותי.

*הקרקעות אינן זמינה לבנייה

עכשיו הזמן שלכם להרוויח בגדול. בהצלחה! השאירו פרטים ליצירת קשר>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום