כך ניצל ראש הישיבה בהידבקות בקורונה

מתנדב באחד מארגוני החסד אמור היה להגיע לביתו של ר"י כסא רחמים בכדי לקחת ממנו בדיקת דם, אך זמן קצר לפני המועד שנקבע הוא הודיע לנאמן ביתו של הרב כי 'יש לו פנצ'ר' ויתעכב. מאוחר יותר סיפר שביצע בדיקת קורונה ויצא חיובי 

יענקי פרבר | חרדים 11.1.2022 | 22:43

עובדיה חדוק לצידו של הרב מאזוז צילום: באדיבות המצלם

ראש ישיבת כסא רחמים, ‏הגר"מ מאזוז שמתמודד עם מצב בריאותי לא טוב, היה אמור לבצע בביתו בדיקת דם, לבית הרב היה אמור להגיע בודק מיוחד שנשלח מטעם אחד הארגונים הרפואיים בשעה 14:15, אותו בודק התקשר לרב ליאור כהן, חתנו של הרב מאזוז, ואמר שיש לו פנצ'ר בגלגל, ולכן יהיה עיכוב קטן, הרב ליאור אמר לו "זה בסדר הרב יחכה לך".

בשעה 14:35 הבודק התקשר לרב ליאור ואמר לו: "הרגע קיבלתי הודעה שאני חיובי לקורונה, עכשיו מובן למה היה פנצ'ר". יש לציין כי הבודק עשה בדיקה עצמאית, ולא היה בבידוד, אך מכיוון שרצה לוודא שהוא לא נדבק כדי לא להדביק חולים, הוא ביצע את הבדיקה, וגילה שהיא חיובי. מתנדבים ועובדים בארגונים שעובדים עם חולים, חייבים לבצע כל יומיים בדיקת pcr, כדי לוודא שהם לא נדבקו.

עובדיה חדוק לצידו של הרב מאזוז. 

עובדיה חדוק, מנאמני ביתו של הרב מאזוז, אמר ל'בחדרי חרדים' כי האח שהיה אמור לעשות את הבדיקה, היה אחראי מאד, ועשה את הבדיקה כדי לוודא שהוא לא נדבק, "הרב חיכה לו שיגיע, ואז התברר שהוא נדבק, ברוך השם שהיה עיכוב והדבר התגלה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום