"התפילה פורצת": האברכים מתכוננים למעמד הזעקה

מעמד תפילה של קריעת ים סוף הפרטית שלך, יתקיים בליל שישי הקרוב, ערב שבת פרשת בשלח שירה • מאות ואלפים נושעו באופן פלאי בשנה שעברה

כל רגע בשיתוף תורת חסד | חרדים | תוכן שיווקי 12.1.2022 | 10:21

המעמד אשתקד צילום: יח"צ

הפעם, להחמיץ את ההזדמנות  - זו לא אופציה!!!

כל פעם חוזר המחזה על עצמו. יום הלימוד והתפילה של 'תורת חסד' מגיע. יום מסוגל, כזה שמחכים לו כבר חודשים. מאות ולפעמים אלפי אברכים מחכים ליום הזה בכליון עיניים, וכשהוא מגיע, הוא מגיע לתוך בתי מדרשות מלאים, לתוך תכניות מגובשות, לתוך הסכמות ברורות וידועות מראש: כמה זמן לומדים הפעם, איפה, ובעיקר – איזו סוגיה בוחרים בשביל הלימוד המיוחד הזה.

לחצו כאן למסירת שם במעמד הקדוש>>>

האות ניתן, וגחלת ענק מגיחה לתוך בית המדרש. בבת אחת הופך האולם לסמבטיון רותח. סברות, קושיות, פירכות, טיעונים, מסקנות... השעות חולפות ביעף. האברכים של 'תורת חסד' מכירים היטב את הפרוצדורה. שעות הלימוד היקרות-מפז הן זכיה עצומה בפני עצמה. כאן, לא לומדים בשביל השכר שמקבלים בסוף. כאן השכר הוא רק תמריץ, והתגמול האמיתי הוא שעות הלימוד הרותחות האלה, הסוערות האלה, שכמות החידושים בהן שוברת שיאים כל פעם מחדש.

כשהשעון מורה על סיום, אנחה גדולה של צער מציפה את החלל. הסיפוק עצום, אבל לכולם חבל שנגמר.

לאט לאט יוצאים האברכים אל האוטובוסים, ונוסעים אל מעמד התפילה. בינתיים הם גומרים לדבר על הסוגיה, מלבנים ענינים אחרונים, מסכמים זה לזה את עיקרי החידושים.

באמצע הלילה, חצות. בית עלמין בבני ברק ליד ציונו של מרנא החזון איש זיע''א  נורות בודדות מבליחות במרחב. התחושה של המסתורין גדלה והולכת. הקבוצה נאספת סביב חתנא דבי נשיאה, הגאון הצדיק רבי יצחק קולדצקי שליט"א שיעבור לפני התיבה בכוחו של חמיו הגדול, מרן שר התורה, רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

ואז פורצת תפילה...

תפילה רוטטת, חמה, ממלאה את העינים בדוק שלא מעלמא הדין, מציפה את הלב, מעוררת. אף אחד לא יכול להשאר אדיש לכאלה תפילות. גם לא מלאכים של מעלה. קשה לראות משהו בחשכה, אבל המתפללים, הטמונים איש בתחנוניו, מרגישים את משק כנפי המלאכים המעלים את התפילות, בטהרתן, ישר אל כסא הכבוד...

התפילות עולות, והתחושה המחוברת הזאת, הטהורה, התחושה של שערי השמיים הנפתחים לרווחה – התחושה הזו ממלאה את הלב התרגשות טמירה.

ואז מתחילים להתפלל על התורמים. כל אחד מקבל שמות. שמות של אנשים, של משפחות, שפתחו את הלב והארנק, ולמרות הסכום הגבוה – הם קיבלו על עצמם להחזיק מנין אברכים. להחזיק מנין אברכים שילמדו את הערב הזה בדבקות ובהתעוררות, ואחר כך יתפללו, וגם זה עבורם... לזכותם...

ראיתם פעם אדם המתפלל עבור רעהו האלמוני – יותר ממה שהוא מתפלל על עצמו? יותר ממה שהוא התפלל על עצמו אי פעם?

אתם מוזמנים לראות. האברכים היקרים האלה שופכים דמעות, כפשוטו, עבור אותם תורמים אלמוניים. הם מבקשים את הבקשה המצורפת לשמות. הם מתחננים, הם מפצירים. הם רוצים להרגיש שתפילתם נשמעת, והתורמים נושעים עכשו, עכשו ממש, ממקור כל הישועות.

מעמד התפילה מרגש באופן יוצא דופן. כל אלו שביקשו שיתפללו עליהם, נמצאים כאן ברוחם. נפש נוגעת בנפש, דמים בדמים.

והתפילה הזו פורצת מעלה מעלה, והיא מתקבלת, באהבה גדולה.

ואז מתחילות הישועות...

עוד אחת ועוד אחת, כמו טפטוף, שמהר מאד הופך להיות זרזיף, ואחר כך נקווה לנחל, משם לנהר – והנהר הופך להיות אוקיינוס שלם. עוד ישועה ועוד אחת.

"איך זה יכול להיות שכל כך הרבה אנשים נושעים?" שואלים אנשים, בכנות. "משהו פה לא עובד חלק. איפה מרמים אותנו?"

זהו, שלא מרמים.

המוני ישועות, קטנות וגדולות. ישועות של חיים ומוות, ישועות של פרנסה וזיווג. ישועות של חינוך, של הצלחה, של ברכה. של שפע. של בריאות, של סיעתא דשמיא גדולה בחינוך...

ושוב עומד להיות מעמד תפילה ענק, כזה. מעמד תפילה של קריעת ים סוף הפרטית שלך בליל שישי הקרוב ערב שבת פרשת בשלח שירה שמאות ואלפים נושעו באופן פלאי משנה שעברה , יום של אהבה וחיבור בין כנסת ישראל לאביה שבשמים.

כל השערים יפתחו ביום הזה. התורה סוללת את הדרך. התפילות יאיצו את הישועה.

ישועות פרטיות, ישועות כלליות, כאלה שמחכות כבר זמן רב, וכאלה שרק עכשו נזכרנו לשאול ולבקש.

זה הזמן לתת לתורה הקדושה לבקש בשבילנו, להתחנן בשבילנו. אחרי שעות שעות של לימוד בשיא העוצמה – התורה בעצמה מרימה את התפילות לגבהים... שומרת עליהן מכל פגע רע, מכל קטגוריה, מכל דין המתוח עליהן. התורה בעצמה שומרת על התפילות ומעלה אותן מעלה מעלה...והרי כל בוקר בתפילה אנחנו מתפללים בשחרית תלמוד...כנגד כולם !!!

ומשם תבוא הישועה.

הקורונה שיבשה את המהלכים. כבר חודשים שלא היו ימי לימוד מרוכזים ולא היו מעמדות תפילה כאלה בגלל המצב . ועכשיו, כל הביקוש העצום הזה מתנקז לט"ו באב -- - -

ואתם לא הולכים להפסיד את התפילה הזאת!!!  

לחצו כאן למסירת שם במעמד הקדוש>>>

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום