טונות בשר משחיטה לא כשרה נתפסו והושמדו

חמישה טונות של בשר שמקורו בשחיטה שחורה או בהברחה מהשטחים וממדינות זרות, אשר אינו ראוי למאכל אדם ומהווה סכנה ממשית לבריאות הציבור, נתפסו במהלך תקופה של כחודש וחצי, נפתחו תיקי אכיפה ב-11 מקרים 

ישראל לפקוביץ | חדשות בארץ 13.1.2022 | 12:33

פרות. אילוסטרציה צילום: Anat Hermony/FLASH90

כמויות ענק של בשר שחור נתפסו במקומות שסומנו על ידי חטיבת המודיעין של המשטרה, מדובר בתפיסות בשר שהושמד במקום, במקומות שסומנו על ידי חטיבת המודיעין של המשטרה בעקבות מידע של יחידת הפיצו"ח כיעדים שנבחרו מבעוד מועד ונבחנו היטב כחלק ממחוללי הפשיעה במגזר הערבי, כך מדווח אלון חכמון ב'מעריב'.

11 תיקי אכיפה נפתחו, בהשוואה מול שנת 2021 כולה, שבמהלכה נתפסו 18 טון בשר משחיטה שחורה, מדובר בהישג חסר תקדים, שבו המשטרה אוכפת בחומרה שחיטה של בשר שחור.

רועי קליגר, יו"ר יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות, אמר ל'מעריב': "הצטרפנו בסוף נובמבר למבצע שאותו מובילה משטרת ישראל ואנחנו שותפים נאמנים, כשבכל שבוע יש לנו לפחות פעילות אחת, שבעטייה אנחנו נכנסים לערים המעורבות והכפרים המיועדים, ומבצעים פעולות אכיפה בתחום השחיטה השחורה של בשר מהשטחים, אין ספק כי עבור אזרחי מדינת ישראל מדובר בהישג ענק, מאחר שאותם מקומות משמשים כספקים למסעדות ברחבי הארץ, ולא רק עבור המסעדות המקומיות".

נצ"מ דרור אסרף, ממובילי מבצע "מסלול בטוח" מטעם משטרת ישראל, אמר: "התוצאות בשטח מגבירות את המשילות ביישובי החברה הערבית. אנחנו עובדים בשילוב עם כלל גופי האכיפה. אנחנו שומרים על בריאות הציבור, והציבור הערבי מבקש שנגיע לפעילות האכיפה הזאת. אנחנו פועלים מול יעדים שנבחרו על ידי המשטרה, והתוצאות מצוינות. מדובר במבצע שלא היה כמותו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום