"טירוף": איתמר אלחרר פתח את הטלפון וראה ידיעה על מותו

לא חיכו לדובר צה"ל וטעו בתמונה: אזרח בשם איתמר אלחרר נדהם לראות תמונה שלו, שפורסמה ע"י כלי תקשורת, לאחר שהותר לפרסום כי רב-סרן איתמר אלחרר ז"ל נהרג בתקרית הירי בבסיס נבי מוסא שבבקעת הירדן. איתמר צילם מסך ושיתף אותו עם מסר נוקב

חיים שמואלי | חדשות בארץ 13.1.2022 | 15:29

הודעת ה'פוש' והתמונה השגויה שהבהילו את איתמר אלחרר צילום: מתוך הטוויטר של שחר גליק

אחד מכלי התקשורת שמיהר לפרסם את תמונות הקצינים רב-סרן אופק אהרון ז"ל ורב-סרן איתמר אלחרר ז"ל, שנהרגו בתקרית הירי אתמול (רביעי), וששמותיהם הותרו היום לפרסום - טעה בתמונה והוציא "פוש" לגולשים עם תמונה של אזרח אחר, גם הוא בשם איתמר אלחרר.

איתמר אלחרר, שפתח הבוקר את הטלפון נדהם לראות כי מבשרים על מותו, בעודו בחייו. אלחרר צילם מסך וכתב בקבוצת וואטסאפ עם חברים: "חברים, משהו אחד קטן בהקשר של בוקר עצוב שכזה. אנחנו בדור האינסטנט שרוצים הכול כאן ועכשיו. חיים בשצף של מידע ורוצים לדעת הכול מבלי לעצור רגע ולבדוק אם יש השלכות לרצונות שלנו, למהיר, לכאן ולעכשיו".

"לצערי, יש כתבים שלא לומדים וטרחו לפרסם תמונה שלי, מבלי לחכות לתמונות רשמיות של דובר צה"ל", ציין אלחרר והוסיף: מיותר לציין את הטירוף והנזק שדבר כזה גורם".

ההודעה של איתמר אלחרר לחבריו/ צילום: מתוך הטוויטר של שחר גליק

הידיעה המדוברת פורסמה בשעה 9:43 בבוקר, לאחר שהותרו לפרסום שמותיהם של הקצינים רב-סרן אופק אהרון ז"ל ורב-סרן איתמר אלחרר ז"ל, שנהרגו בתקרית הירי אתמול בבסיס נבי מוסא שבבקעת הירדן.

אלחרר ז"ל בן ה-26, שהתגורר במושב בני ראם, הותיר אחריו אישה. "צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן", נאמר בהודעת הצבא.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום