חינך ילדי ישראל: הרה"ח רבי אברהם רוזנר זצ"ל

מירושלים מגיעה הבוקר הבשורה המרה על פטירתו של הרב החסיד רבי אברהם אלימלך רוזנר זצ"ל מחשובי חסידי פינסק קרלין ומלמד בתלמודי התורה בשכונת נווה יעקב בירושלים. הלוויתו בערב שבת משמגר להר הזיתים 

משה ויסברג | ברוך דיין האמת 14.1.2022 | 10:32

הרה"ח רבי אברהם אלימלך רוזנר זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מירושלים מגיעה הבוקר הידיעה המעציבה על פטירתו בטרם עת של הרה"ח רבי אברהם אלימלך רוזנר זצ"ל מחשובי ויקירי חסידי פינסק קרלין בירושלים והוא בן 58 בפטירתו.  

בימים האחרונים נחלש, והבוקר התמוטט בביתו בפתע פתאום, כוחות ההצלה הגיעו לביתו אך למגינת לב נאלצו לקבוע את פטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד בכ"ה חשוון תשכ"ד לאביו הרה"ח רבי שאול לייב רוזנר זצ"ל מחשובי חסידי פינסק קרלין, ולאמו מרת שפרינצא ע"ה, ור' אברהם התייתם מאמו בגיל צעיר מאוד. 

בבחרותו למד בישיבת 'מאור עיניים' רחמסטריווקא, ובהגיעו לפרק האיש מקדש, נישא לרעייתו שתחי' בתו של הרה"ח רבי משה סנדרס זצ"ל מחשובי חסידי רחמסטריווקא ויחד קבעו את משכנם בשכונת סנהדריה בירושלים. 

את חייו הקדיש המנוח זצ"ל לחינוך ילדי ישראל ושימש בין היתר כמלמד בשכונת נווה יעקב בתלמוד תורה קמניץ וכן בתלמוד תורה מנחת חינוך, במשך שנים רבות העמיד תלמידים רבים אותם חינך וגידל לתורה ויראת שמים. בשעות הערב היה מלמד ב'שיח סוד' שם רומם את הבחורים המיוחדים בצורה מעוררת השתאות. 

קשר מיוחד היה לו עם מורו ורבו ובן דודו הרבי מפינסק קרלין שאף ביקרו בביתו באחרונה, ר' אברהם לא פספס אף מאורע בחסידות ותמיד היה מגיע לטישים ולסדרי הלימוד בהיכל בית המדרש של החסידות בבית ישראל. 

בכל בוקר היה קם למניין הנץ בחצר החסידות, והקפיד על 'אמן יהא שמיה רבא' בקול רם, החסידים מספרים כי ר' אברהם הוא החזיק את המניין ומאז שנחלש באחרונה, המניין נסגר, את כל אחד היה מקבל בברכה בכל בוקר במאור פנים מיוחד.

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, נכדים ונכדות הממשיכים את דרכו כשמותכם בת אחת שטרם זכה להוביל לחופה, בנו הוא הרב ישראל רוזנר סופר העיתון 'יתד נאמן', 

מסע הלוויה היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת בשלח - שירה) בשעה 12:30 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום